diumenge, 2 de novembre del 2014

Baby Outfit by La Caseta

Al post d'avui escric del regal que li vam regalar a l'Abril, la nostra nova nevodeta, un outfit graciòs i alhora delicat de La Caseta. 
M'encanta anar a aquest establiment especialitzat en roba i complements per al nadó a comprar-hi regals per al recent nascuts. La roba m'encanta! Delicada, tendre i suau...us asseguro que si capigues dins d'alguna de les seves propostes, sense dubte, alguna estaria al meu armari....però bé, aquest no és el cas. 
La forma que tenen de presentar les peces de roba és genial per agafar idees i comprar-hi un conjuntet. Els oufits per a nadó que creen i que podem trobar a la botiga, són genials! Es nota que estan fets amb molt de cura i molt de bon gust. D'aquesta manera, trobar-hi el regal perfecte és sempre més fàcil, i més per a persones com jo, que de vestir nadons no en tinc ni idea...




Ja vaig escriure el parlant-vos de La Caseta, on us vaig ensenyar els regalets que els hi vam comprar per al Lluís, per al Joan i per al Jordi, i ara, és el torn de l'Abril. A ella vam decidir regalar-li tot un look perquè vagi ben guapa. 
El conjunt el formaven una camisa, un jerseiet, un culot i uns leotardos combinant el rosa pal i el gris clar amb el detall d'unes estrelletes. Tot de la marca de roba per a nadons de 0 a 4 anys, Tocoto Vintage, una firma molt especial creada per Marta Navarro, que transmet tendresa en cada detall. Les col·leccions de Tocoto Vintage estan plenes d'efectes manuals i vintage, recuperant patrons antics, colors empolsats i acabats amb molta cura. 





Per completar el look, vam afegir-hi unes ballarines moníssimes de la marca menorquina Shoes Le Petit, model "Baby Lolitas" Shoes Le Petit és un taller artesanal on dissenyen, fabriquen i confeccionen a mà sabates pels més petits de la casa, amb uns dissenys delicats, de tons suaus, adaptant-se a les tendències més actuals. 







Si us agrada aquest conjuntet no us podeu perdre totes les propostes que trobareu a la web de Tocoto Vintage i a Shoes Le Petit i a La Caseta, al Raval Martí Folguera, 6, és clar. 
Tot i no ser mare, em considero client fidel d'aquest establiment! M'encanta!! 


_____________________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada