dimecres, 5 de novembre del 2014

Look de Tardor

Sembla que per fi hagi arribat la tardor, el moment ideal per estrenar els nostres nous looks: les noves peces de roba que ens esperaven a l'armari entre les peces d'estiu: els vestidets de tirants i les bruses vaporoses. 
Avui us deixo amb un look molt de l'època que vaig regar-li a la meva mare a finals de setembre, però que encara no ha estrenat. Tan els colors com el teixit són ideals per aquests mesos on ja ens ve de gust anar una mica tapadets, però sense excés. 



La samarreta és de la marca Yhocos, en tons visó, amb un estampat tipus aquarel·la amb el detall de pedres brillants que li aporta un toc més sofisticat, i a la part inferior unes puntes que li donen un aire romàntic a la peça. Aquesta peça igual que moltes altres d'aquesta marca la podem trobar al la botiga de roba moda per a dona Backstage, al Raval Martí Folguera, 6. 






Per anar ben còmode, vaig afegir-hi uns leggins en marró de Calzedonia. Una peça versàtil i pràctica. 


De Backstage també n'és el complement que completa el look, una boina d'angora en color visó, molt, molt suau. M'encanta la selecció de boines i sombrerets que posa a la nostra disposició aquest establiment, cada temporada. No me'n puc resistir!  





Amb aquest look i uns botins en marró, segur que la meva mare estarà estupenda, no creieu!!??

_____________________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada