Faig una parada important
en els posts relacionats amb les nostres rutines per escriure avui d’un tema que
també pren rellevància aquest mes d’octubre. Perquè aquest mes es vesteix de rosa, aquesta
vegada però, per a un molt bon motiu: El Dia Internacional del Càncer de Mama,
el pròxim 19 d’octubre.
Es per aquest motiu que
la AECC ha organitzat una sèrie d’activitats i actes per ajudar a la conscienciació, prevenció i a la recollida de fons per a la investigació d’aquest
tipus de càncer, el primer patit per les dones de Catalunya (1 de cada 9 segons
l’ICO)
Les activitats començaran
el pròxim divendres 17 d’octubre al Mercat Central de Reus, on s’instal·larà un
punt d’informació (de 9h a 14h i de 17h a 20h)
Un acte que vull destacar
és la Conferència realitzada el mateix divendres 17 d’octubre a les 19h, al
Casal de les Dones, a la Plaça de la Patacada, en la qual les ponents Elena
Nolla (psicòloga), Marta Pena (Testimoni) i Rosa Baró (Dietista-Nutricionista)
ens parlaran i ens donaran la seva visió sobre aquesta temàtica, des de
cadascun dels seus àmbits.
A més, durant el dia 18 d’octubre,
també s’instal·laran 6 punts més d’apropament a la població repartits pels
carrers del centre de Reus.
Per la seva banda, algunes
marques comercials conjuntament amb la revista Glamour també s’han volgut sumar
a la iniciativa de la AECC fent que les nostres compres donin suport a la
causa destinant els beneficis obtinguts als programes de la Associació Espanyola
Contra el Càncer de Mama. Una sel·lecció de productes, alguns dels
quals, disponibles en els comerços que tenim a la ciutat que podem adquirir des
del passat 19 de setembre fins al 20 d’octubre.
A Nice Things, al C.
Galera, 18, recolza la lluita contra el càncer de mama dissenyant i oferint-nos
aquesta pochette: una cartera de mà estampada en rosa. 22€ (disponible fins el
18 d’octubre)
Per la seva part, la
marca de cosmètica i maquillatge Astor ha creat tota una campanya denominada
#besosrosas a través de la seva fan page de
Facebook i a més ofereix l'esmalt d’ungles "Perfect Style Gel Shine" (7,5€) i el pintallavis "Soft Sensation Color & Care" (11,20€) en la tonalitat rosa i marcats amb el llaç rosa, que podrem trobar en moltes de les perfumeries
de la ciutat.
En la mateixa línia, Estée Lauder, la firma de cosmètica d'alta gama s'uneix a la causa amb el llançament d'un set exclusiu de productes compost per un pintallavis i dos esmalts d'ungles, presentats en un cluch de color rosa.
I per últim, a Reus, la
marca de calçat i complements Clarks, que trobem al Centre comercial del Pallol,
ens ofereix la bossa de mà, model Timble Weave, d’estil retro en cuir tensat, i cadena metàl·lica, per 150€.
I no oblideu sumar-vos al
rosa a través de les xarxes socials #sumatealrosa #sumatalrosa
_____________________________________________
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada