dimecres, 8 d’octubre del 2014

La Cuca es jubila

Fa dies que tenia pendent d’escriure aquest post per dir-vos que La Cuca es jubila! Aquesta botiga que va crear un mini imperi format per varies botigues especialitzades en objectes de regal i decoració a Reus, obrint locals i reubicant-se en diferents punts del Carrer de l’Amargura, i arribant a obrir un local al Carrer Llovera, ara jubila la última botiga que queda a Reus, al Carrer de l’Amargura, 39.
Jo hi vaig anar a finals d’estiu, a la cerca d’unes cadires per anar a la platja, a veure si tindria sort, i si! Vaig trobar-ne dues de perfectes: baixetes, lleugeres i pràctiques, d’alumini i amb la roba de color taronja, que a més, podria reubicar durant l’any en algun lloc del pis,  i el millor de tot: el preu, dues al preu d’una!



Al jubilar-se ofereix descomptes de fins al 50% en tots els seus articles, per tal de liquidar tot l’estoc. I podeu trobar regalets interessants, objectes de decoració, bijuteria, plats, pots i utensilis per a la cuina, i per al bany. Així com rellotges de paret, complements, i moltes altres coses curioses.
A més de les cadires, vaig aprofitar i vaig comprar-hi altres cosetes...
Un encenedor per no perdre!



Un divertit ambientador per al cotxe de Mr & Mrs




I una polsereta de pell i fil de colors fluor amb detalls de brillantets, per afegir a la meva col·lecció 




A més d'aquestes últimes compres, fa un cert temps, també hi vaig adquirir una setrillera per l'oli de la marca Guzzini, molt funcional i d'un disseny actual, com la majoria d'utensilis de cuina d'aquesta marca. Encara hi podeu trobar alguna peça que segur us farà servei i alhora aportarà un toc especial a les vostres cuines i taules. 




Seguint amb la temàtica d'aquest mes del blog, si necessiteu algun utensili o peça per redecorar i donar un altre aire a la vostre llar, reorganitzar algun espai concret, o heu de fer algun regalet, us aconsello que hi aneu a treure el cap, segur que trobeu alguna cosa interessant! 


_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada