dilluns, 30 de juny del 2014

És hora d’anar a la platja!

Avui ja puc dir oficialment que ESTIC DE VACANCES!!!!! I mentre llegiu aquest post, jo estic gaudint de la meva estada a Les Illes Gregues, on passaré els pròxims dies! Així doncs, la meva activitat blocaire també estarà “semi” de vacances. No marxo del tot, però si que afluixo el ritme... I de totes formes, podreu seguir-me la pista a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter o Instagram.
Doncs aquí va un post molt estiuenc. Així com qui fa l’aniversari al novembre és més propens a rebre regals per anar ben tapadet, fer l’aniversari a les portes de l’estiu, porta a que algú o altre, et regali alguna peca de roba o algun complement per anar ben equipat durant els pròxims mesos. Així és com, aquest any, un dels meus regals va ser un conjunt estupendo de Woman’Secret per anar a la platja, format per unes xancles comodíssimes de goma, un necesser i una tovallola-pareo. Tot de color llima, i tot i no ser rosa...combina genial amb el meu color preferit!!!! ;)



Les xancles, lleugeres i còmodes de goma eva i PVC





El necesser de rafia amb tancamanet de cremallera i detall d’una borla, forrat per l’interior amb tela impermeable de color llima.




I la toballola-pareo amb estampat de caixmir, també de color llima i detall de serrells. Una peça còmode que per una cara és de tela fina tipus pareo, i per l’altre és de rus blanc, per eixugar-nos després del bany. És una peça molt recomanable per anar a la platja, ja que a més de fer aquestes dues funcions alhora no pesa, ni és tan aparatosa com una tovallola. Ni tampoc ocupa tan d’espai a la maleta...així que viatja amb mi aquestes vacances!






Que passeu un molt bon estiu!!! 

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada