dimarts, 17 de juny del 2014

Tapes i tapes i més tapes!

Tapes i Tapes, és el restaurant, que com ve indica el seu nom, ens ofereix un ampli assortiment en tapes. Podríem afirmar, que Tapes i Tapes, és un dels restaurants pioners en aquest tipus de plats a la ciutat. Situat al Carrer Galió, 4, just al centre de Reus, a Tapes i Tapes podem gaudir d’amanides, carpaccios, llesques i taules d’embotits, i un ampli ventall de pinxos i tapes variades, amb un toc de creativitat, i tot acompanyat d’una molt bona selecció de vins.
Doncs bé, coincidint amb la Fira Reus Viu el Vi, que va tenir lloc el cap de setmana del 6 al 8 de juny, el restaurant Tapes i Tapes, oferia als seus seguidors i amics del facebook, un sorteig d'un sopar degustació per a dues persones maridat amb el vi Octubre de la bodega Cingles Blaus, la possibilitat de gaudir d’un bon sopar tan sols a un clic. Així que vaig decidir participar-hi. La sorpresa va ser quan, també a través d’aquesta xarxa social, van anunciar el nom del guanyador...era jo!!! I com bé va prometre aquest establiment, el passat divendres vaig poder gaudir del meu sopar, un sopar generós, molt generós!!! on tot el que vaig poder menjar estava boníssim!!!


Si voleu optar a gaudir d’un sopar com aquest, Tapes i Tapes degut a l’èxit de participació de l’edició anterior, en la qual jo vaig ser l’afortunada, repeteix, sortejant 2 sopars més, un per divendres 20 de juny i l’atre per dissabte 21 de juny. Per participar només cal que entreu a la seva fan page de facebook, aquí i cliqueu “m’agrada” a la fotografia del sorteig. Així de fàcil!!! 

Us deixo amb algunes fotografies del nostre àpat, perquè no ho dubteu gens i participeu al sorteig, i sinó, perquè hi aneu a sopar algun dia...val la pena! 

Vi Octubre Cingles Blaus
Vi Octubre de Cingles Blaus 

Taula de Pernil Ibèric amb pa torrat amb tomàquet i all, i musclos a la plantxa 

Restaurant Tapes i Tapes Reus
Croquetes de gamba 

Tapes i Tapes Reus
Pintxo Tapes i Tapes

Patata al caliu amb ou i pernil

Les Postres

I només em queda donar les gràcies a l'equip de Tapes i Tapes per aquesta iniciativa i per l'experiència. Moltes gràcies! 

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada