dilluns, 2 de juny del 2014

Bijuteria de celebració

Els que aneu llegint el blog i m’aneu seguint, sabreu que la setmana passada vaig assistir a una festa amb dress code Summer Smart, i que el passat divendres va ser el meu aniversari! Una cosa no aniria lligada amb l’altre si no fos pels accessoris.
Us explico, per una banda, el meu dress code particular ja estava quasi complert de feia dies, tenia el vestit i els complements escollits, però em faltava definir els accessoris: collaret, polseres, arracades... Vaig estar buscant i remirant durant bastant de temps, però no acabava de trobar el que volia: buscava un collaret gran, elegant i vistós. I per fi, quasi a l’últim moment, el vaig trobar.
Va ser en un comerç del que encara no n’he escrit abans i de ben segur, en tornareu a llegir algun altre post...perquè va ser un gran descobriment! El comerç on vaig trobar el meu collaret és Valentina, una botiga especialitzada en bijuteria situada al Raval de Jesús, 11-13.  



Valentina és un comerç familiar que va obrir les seves portes el passat mes de novembre, instal·lant-se en ple centre del tomb de Reus. Una botiga petita, lluminosa i replena d’accessoris. Els productes que hi podem trobar son bàsicament bijuteria: collarets, penjolls, polseres, braçalets, anells. Des de bijuteria elaborada a partir de peces metàl·liques i pedres naturals, fins a bijuteria d’alta gamma, amb xapats d’or i peces rodiades. Podem trobar una àmplia selecció de bijuteria d’un estil que s’entremescla entre romàntic, boho chic, i roquer en algunes peces, però sempre amb una certa sofisticació i amb una essència mediterrània.




En un conjunt, una oferta per a totes les edats, però el que diferencia a Valentina d’altres comerços especialitzats en aquest tipus de producte, es la seva oferta de peces diferents, portades de diferents ciutats i països: Bijuteria elaborada en corda i pedres naturals, d’estil més modern i juvenil portada de Grècia i Eivissa; peces fines també amb pedres naturals de Barcelona i Madrid; o peces més sofisticades, xapats amb or i grans dimensions portades des de Milà.



En quan a colors destacar tons roses i els blaus, sobretot el turquesa, colors clars i brillants. Peces  grans, tampany XL i de diferents capes: maxi collarets, maxi arracades, maxi braçalets,  tal i com marca la tendència actual. Però també trobem peces més fines, quasi invisibles, però que aporten un toc brillant a la nostra pell i als nostres looks, ideal per lluir al nostre dia a dia.




També hi podem trobar altres tipus d’accessoris com mocadors, algunes bosses i una col·lecció de rellotges de colors, amb la corretja de silicona i alguns amb incrustacions de peces brillants, molt xulos i molt bé de preu.



La meva selecció per a l’ocasió, i complementar el meu look Summer Smart, estava format per un conjunt en tons blau turquesa. Un maxi collaret format per pedres de diferents mides i tanques en daurat, amb una gran peça central, unes arracades petites en forma de gota, brillants i del mateix to que el collaret, així com les dues polseres, una més gran, amb corretja de pell, detalls en daurat, una peça rodona blava central i tanca d’iman, i l’altra formada de petites pedres naturals, i una de central tallada i polida en forma de flor.






I la sorpresa va venir el passat divendres, pel meu aniversari, quan un dels meus regals va ser un altre collaret, també en tampany màxim, però aquesta vegada en tons roses i amb detalls de tot tipus: cinta dent de rata, pedres roses, blanques i transparents de diferents mides, boles daurades i peces en forma de rosa.  




Per trobar el complement ideal podeu seguir les novetats de Valentina a través de la seva fan page de facebook, aquí, on també podreu realitzar directament les vostres compres i, a més de la botiga física, al Raval de Jesús, també podeu veure la seva oferta i comprar a la seva ressent inaugurada botiga online, aquí

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada