divendres, 13 de juny del 2014

Jornada de Shopping intensiva

Una bona oportunitat per anar de compres és quan reps una visita d’algun familiar o amic de fora que ve a Reus a passar el cap de setmana, ja sigui expressament per anar de compres, o bé per alguna altre cosa, tot i que la majoria de les vegades, aprofiten per anar a tombar pels carrers de la ciutat a veure que troben. Això és el que va passar fa uns dies. En aquest cas, la jornada de shopping va ser intensa, i us he de confessar que quasi arribo al límit de la meva capacitat, tot i que com hagueu pogut comprovar, anar de shopping és el meu esport preferit!
Vam comprar de tot i més: roba d’esport, menjà i beure, mitges, mitjons, roba interior, algun que altre regalet i, sobretot, roba de vestir.  Va ser en aquesta última categoria, la de roba de vestir, que em vaig firar jo, i avui us mostro algunes de les meves compres, concretament les que em vaig comprar a Street 21. Aquest comerç de moda amb botiga al Fusar Vell, 4, i al Carrer de les Galanes, 15, del qual ja vaig escriure aquí.  En aquesta ocasió, també van ser tres les peces de roba que vaig comprar-m’hi, les meves tres últimes adquisicions per al meu vestidor.
La botiga és petita però li pots treure molt de profit. Des de roba d’estil més casual, a peces més elegants. Tot però amb un toc molt romàntic, robes amples i vaporoses, i amb tonalitats suaus.
A més, tenen samarretes senzilles però amb algun toc especial.


D’entre la seva oferta de samarretes en vaig escollir una de tirants amb una estrella petita a la part superior del pit, en color rosa pal. Les estrelles aquesta temporada fan furor i si són en rosa encara millor!


No em vaig poder estar de emprovar-me un top vaporós que tenien exposat a l’aparador, en color blau cel amb un detall de pedreria en tot el contorn de la par superior i escot de pic. Una peça suau, fina, fresqueta i amb un toc d’elegància, que vaig considerar imprescindible...





I per últim, una peça pràctica, un càrdigan de forma desigual, compost per dues capes lleugeres, una de més fina quasi transparent a la part interior i una, més òpal en un to grisos a la part de fora. Una peça pràctica per portar durant les hores que refresca més, o per protegir-se dels aires condicionats! 



_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada