dijous, 19 de juny del 2014

En rosa D'Aleyda

*AQUEST COMERÇ A TANCAT LES SEVES PORTES
Avui escric de dues coses que m’agraden: la primera, el color rosa, com sabeu és el meu color preferit, i davant de qualsevol altre opció, abans està el rosa.
La segona cosa, és D’Aleyda, aquest comerç de complements i accessoris amb un encant propi, situat al Carrer Monterols a Reus, que s’ha convertit en un comerç clau on cercar-hi els complements ideals. A D’Aleyda trobem una oferta fresca, diferent i de qualitat, sempre amb un toc romàntic i sofisticat.


Ja he escrit en altres ocasions D’Aleyda i de les cosetes que m’hi he comprat (aquí i aquí),  i avui us mostro els meus dos últims complements sortits d’aquest comerç: dos complements en rosa.
El primer complement en forma part del meu “closet” van ser unes sabates originalíssimes, no pas per la seva forma sinó precisament pel seu color, una renovació absoluta de les clàssiques Oxford, tipus angleses, amb una mica de taló ample, però de color rosa fúcsia, cridaner i primaveral, i substituint el clàssic cordó per una delicada cinta de seda en color rosa pàl·lid. Evidentment aquest model hi era amb altres colors, però jo vaig escollir el rosa, és clar.




Aquestes sabates pertanyen a la col·lecció de primavera de la marca Umber, una marca espanyola de calçat de qualitat fet a mà, que ofereix per a home calçat confortable i elegant i per a dones, una oferta elegant i dinàmica, amb un toc de color i originalitat. Aquí us deixo alguns models de la seva col·lecció, la majoria disponibles a D’Aleyda.

Font: Fan Page Facebook D'Aleyda

Font: Fan Page Facebook Umber Shoes

Font: Fan Page Facebook Umber Shoes

Font: Fan Page Facebook Umber Shoes

El segon complement, va venir després, com a regal d’aniversari d’uns amics molt detallistes que m’havien vist les sabates!!! Es tracta d’una bossa tipus cartera també en rosa, que com veureu, tot i ser d’un altre fabricant, sembla del mateix conjunt. La bossa és de la marca de complements NOCO. A D’Aleyda podeu trobar-hi bosses de la col·lecció de Noco per aquesta temporada, especialment escollides per a nosaltres. Totes peces d’alta qualitat, funcionals, amb uns acabats perfectes i de conjunt amb les nostres sabates!!!






I per anar del tot conjuntada, també em van regalar un collaret maxi amb pedreria i cadena incrustada damunt un ample cordó rosa clar. Un collaret ideal per a l’estiu perquè tot i ser d’una mida gran, no pesa gens i a més... m’encanta! 



Que us sembla el meu nou conjunt de complements i accessori?


_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

1 comentari: