dijous, 25 de maig del 2017

Look Gas Premamà


Fa uns dies vaig tenir una sessió de fotos molt especial amb Rosa Llaveria Fotografia. Com una bona "embarassada" vaig fer-me el reportatge típic i pròpi d'aquesta etapa, i per fer-la vaig escollir 4 looks. Un d'ells molt personalitzat ja que es tractava del conjunt denim "tunejat" de Gas Jeans 

Com segur que ja saps, fa unes setmanes Gas Jeans Reus va cel·lebrar un esdeveniment on tothom que es fes amb una peça denim podia tunejar-la al seu gust. Però que sàpigues que si encara et ve de gust tenir els teus jeans "tunejats" encara ho pots fer. A la botiga Gas Jeans Reus del C. Sant Joan, 12, trobaràs tots els complements per escollir i ells t'ho cosiran!

Jo ja et vaig ensenyar el meu look #tuneatudenim de Gas Jeans, però avui comparteixo algunes de les super fotos que la Rosa Llaveria em va fer amb aquest look i la meva panxota d'embarassada al seu estudi del C. Jesús, 15. Perquè desprès diguin que Gas només fabrica talles petites...














Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada