dijous, 3 d’agost del 2017

21 dies i una nova vida

No, no han sigut 21 dies , sino una mica més de 2 mesos els de desconexió total! Però tot va començar amb aquests 21 dies, i ara, després de tot aquest temps, ja estic de tornada i acompanyada...

Si 9 mesos no fossin suficient, encara vaig haver d’esperar 21 dies més per poder gaudir (i patir) al 100% de la meva nova etapa com a mare i gaudir de la nostra petita coseta que va néixer amb 3,100 quilets i que no para de créixer. 

Realment he pogut comprovar que és ben cert que un fill no és gratuït, no només al fet de mantenir-lo, sinó ja des d’abans de neixer i el que comporta aquest naixement per a les mares: un embaràs tardà i complicat, amb diabetis gestacional, nàusees, ardors, mals d’esquena, pèrdues, peus inflats... al que si va afegir un part llarg i un pél complicat que va derivar en 21 dies d’ingrés de la nostra petita, i d’aquesta manera, 21 dies de clausura a l’Hospital Sant Joan de Reus (sense wifi...). 
Reconec  que no només ha sigut el wifi el que m’ha impedit passar-me per aquí i compartir les meves aventures “comercials i gastronòmiques” amb vosaltres, sinó que la raó principal de la meva desaparició ha estat el fet de que he volgut destinar el meu temps a la meva filla, adequar-me a la meva nova vida i alhora fer unes vacances de blog. 


Ara que ja estic una mica més organitzada el primer que he volgut fer és posar-vos una mica al dia de les meves novetats personals que han afectat la continuïtat d’aquest blog. Aclarida la meva ausència durant aquest temps, torno a la càrrega, però com que és estiu i època de vacances, ho faig des de Cambrils...compartint amb vosaltres, entre altres cosetes, novetats i descobriments comercials i gastronòmics d’aquesta localitat que tenim tan a prop i a la qual ve tan de gust anar-hi a passar uns dies, un cap de setmana, un dia de platja; anar-hi a fer una paella de marisc, un vermut o un gelat; o simplement passejar per la bora de la mar i treure el cap per les seves botiguetes. 

Així que durant els pròxims dies L’Aparador de Reus se’n va cap a Cambril! Que passeu molt bon estiu!
Ah! i ja us aviso que la meva vida a canviat així que a partir d'ara també aniréu observant canvis en aquest petit món meu, L'Aparador de Reus, espero que us agradi i que em seguiu llegint!


Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada