diumenge, 7 de maig del 2017

Look de Sant Jordi



A un dels últims posts vaig ensenyar-vos les meves adquisicions a Nineta Reus. Una d'elles, la samarreta "Valeria" la vaig estrenar per la Diada de Sant Jordi, jo i la meva panxota ens vam poder encanvir dins d'aquesta bonica samarreta, i com que li he afagat el gust a això de possar amb aquest nou cos meu, doncs perquè no també compartir-ho? Així que aquí us deixo amb el meu look de Sant Jordi, amb samarreta de Nineta Reus, jeans premamà de H&M i un fons molt reusenc! 



















Samarreta de Maggy Sweet - Nineta Reus 
Jeans premamà - H&M
Sabates - Umber
Bolso - Backstage 
Ulleres sol - Carrera

i...recorda que estem de SORTEIG!! Participa aquí

Segueix-me a

instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada