dimarts, 24 de febrer del 2015

Brighty & Co. ja brilla al Carrer Monterols

Segur que la majoria us heu adonat que des de fa uns dies, concretament des del passat 7 de febrer,  tenim una botiga nova al centre de Reus, en ple Carrer Monterols, 38.
Es tracta de Brighty & Co, una botiga que ofereix moda per a dona, d’un estil molt romàntic i femení sota la seva pròpia marca.


Brighty & Co, és una nova empresa catalana que neix a Barcelona a finals de 2014, amb la il·lusió de proposar un estil de moda exclusiu per a una dona femenina, romàntica, brillant i amb gran personalitat.



La marca es vol fer un lloc, en un mercat molt complicat liderat per les grans cadenes de moda, oferint peces de roba d’una qualitat mitja, cuidant els detalls al màxim, amb un estil molt personal i a un preu molt competitiu.


La primera botiga que obra la firma és justament a la capital, a Barcelona, concretament la trobem al Carrer Calvet, 11.  I posteriorment, seleccionen Reus per, al mes de febrer, obrir la seva segona botiga.  


Vaig conèixer la botiga de Reus per casualitat, el mateix dissabte que van obrir, em va encantar només a l’entrada. La botiga és un encant, decorada amb un gust exquisit i plena de detalls. 


D’una estètica vinatge, amb mobiliari de fusta i amb elements antics com miralls, maquines de cosir, làmpades, cistells, gàbies de ferro, llibres, etc...





Tot envoltant les dolces peces de roba de colors pastels i lluminosos: grisos, blaus, verds, blancs, grocs, beixos o roses. Jerseis amples, samarretes llises o de fins estampats, faldilles i vestidets amb tuls, brodats i volantets acompanyats de bonics fulards, bosses i peces de bijuteria.





Personalment, l’estil de la roba m’encanta! És el tipus de peces de roba que tan m’agrada dur per als looks del dia a dia, molt còmodes, format de varies capes i varis colors: samarreta, jersei, jaqueta o càrdigan i d’algun accessori interessant. És fàcil anar-hi i sortir-ne amb un total look, ja que totes les peces són molt combinables entre elles, queden genial, i a més, estan molt bé de preu.



Segur que dins el panorama comercial de Reus s’hi farà un bon lloc, i segur que a L’Aparador de Reus i al meu armari, també! 


Font Fotografies: Brighty & Co

Enllaços d'interès: 



1 comentari:

  1. Lamentablement no deixen entrar els gossos. És xocant que en un carrer on la majoria de comerços són dog friendly (casas, pull and bear, rituals, bershka, pimkie...,) ells es vulguin posar pedres sobre la seva teulada. Sempre passejo pel centre amb el meu gos, que és tranquil i educat. Últimament estem presenciant molts robatoris de gossos pel que evidentment no deixaré el meu gos al carrer exposat mentre jo estic a la botiga. Si volem ser més cívics ens hem d'emmirallar cap a Europa on els gossos poden entrar pràcticament a tot arreu. A mi no em tindran pas de clienta si no evolucionen en aquest sentit.

    ResponElimina