dilluns, 16 de febrer del 2015

L'accessori pelut per al bolso

Aquest hivern, el pèl està de moda! Com ja vaig apuntar en un altre post, aquesta tendència ha arribar fins i tot, als accessoris. Els detalls amb pell alegren i donen un toc sofisticat a la nostre roba i complements. Així que com a gadget de la temporada, tenim el clauer pelut per dur adornant les nostres bosses!
Marques com MichaelKors o Dolce & Gabbana han creat clauers de pèl per donar un toc de distinció a les bosses, però potser podem atribuir la incorporació d’aquesta tendència als famosos charms en forma de pom-pom de la firma de complements i accessoris de pell italiana Fendi: clauers de colors intensos i amb la forma de rostres monstruosos, una col·lecció anomenada “Fur Monsters” que em vist lluir a moltes it girls i bloggers famoses.



I aquí teniu a la Chiara Ferrangni, la reina de les egobloggers,  lluint els seus "Fur Monsters"




I a l'actriu i model Emma Roberts


I l'Olivia Palermo tampoc no podia faltar, lluint el seu...



Però a part d’aquests pompons més famosos, l’opció de la bola peludeta també ha estat una opció força. Aquí uns quants exemples que podem veure per la xarxa... 




I també les bloggers del panorama nacional han incorporat aquest accessori en els seus outfits, aquí teniu alguns exemples: Trendy Tast, Collage Vintage i BCN Fashionista





La idea de dur una borla de pèl com a accessori, penjat en una ansa de la bossa, em va encantar des d’un primer moment, perquè afegeix una nota divertida a una bossa sosa o sèrie, com pot ser una bossa negre o llisa, a més, és un accessori que fa hivern i, és tan tou!!!
El meu va arribar per Reis, d’una mida bastant grandet i de color gris jaspiat, suau, suau! I el duc adornant la meva bossa nova de color negre que em vaig comprar de rebaixes a Despatx E, el showroom de moda de la Plaça del Nen de les Oques, 8. Una molt bona adquisició.





M’encanta jugar-hi quan tinc la bossa a mà, és un vici!!!  
On els podeu trobar? Doncs bé, si voleu els més selectius podeu provar sort a Rosa Lucas, allí tenen la marca Michale Kors. Sinó també en podeu trobar a botigues d’accessoris i complements, com per exemple a D’Aleyda, o a Backstage, d’on va sortir el meu, que com sempre, ens posen a l'abast propostes de les tendències més actuals.  

_________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada