dijous, 5 de febrer del 2015

De Rebaixes a Somsis

Ja estem ben entrats a les segones, i en alguns casos les terceres rebaixes! I el moment d'aprofitar-nos dels super descomptes i fer-nos amb alguna que altre ganga...

Avui us ensenyo la meva adquisició massiva a Somsis. En una de les meves compres durant aquest període de rebaixes em vaig endur 7 peces a un preu molt bo, i a més una experiència molt agradable a la botiga que Somsis té a Reus, al Raval Santa Anna, 4, que aquests dies està de 2es. Rebaixes, amb descomptes fins al 50%!!! 
Somsis és una empresa de Barcelona fundada fa més de 15 anys, que dissenya, confecciona i produeix un 70% de les seves peces de roba aquí, a Catalunya. Disposa de 15 botigues arreu de Catalunya. A més de la de Reus, Somsis està present a Barcelona, Badalona, Girona, Granollers, Manresa, Terrassa i Vilanova i La Geltrú, essent les últimes obertures a Figueres i Sant Cugat del Vallès.
La moda que ofereix la marca són peces de roba: jerseis, vestits, faldilles, samarretes, mocadors, complements i bijuteria, amb dissenys d'una certa tendresa i amb un toc bucòlic: peces de roba d'estampats fins o monocromàtiques amb algun detall que les fa especials, d'estil jove, desenfadat, pràctic i còmode. Ideal per al dia a dia.
En les propostes per aquesta temporada tardor/hivern 2014, podreu trobar-hi colors com el morat, que és un dels colors que marca tendència aquesta temporada a Somsis, per la seva facilitat en que es combinar-lo; el verd, que com ja vaig comentar és un dels colors de moda aquest hivern, alguns mostasses, i els colors de sempre: blancs, grisos i negres.


Vestidets tiradets, faldillets curtes i faldilles llargues, una peça potser més poc usual, però igual de còmode, i molt propi de l'estil de Somsis. Tot per combinar amb samarretes i jerseis llisos de diferents colors, capa sobre capa. La majoria de peces estan disponibles en més d'un color, cosa que ens permet escollir aquell model que més ens agrada, i adequar-la al color que més ens afavoreix.

Com explicava doncs, la meva visita a Somsis va ser molt profitosa: vaig comprar moltes coses, i a més, vaig passar una estona molt bona, super ben atesa i aconsellada pel personal de la botiga, principalment per la Pilar, la noia que ens va atendre i que tot i estar la botiga replena de gent, va ser molt atenta i servicial, i va estar per mi en tot moment. 
Aquestes són les meves adquisicions de les rebaixes a Somsis:


Una faldilla amb un print geomètric en tons verds. Una peça pràctica, còmode i simpàtica per dur amb unes mitges gruixudes i unes botes altes.



I per combinar amb la faldilla o dur amb uns texans, dues peces molt bàsiques i versàtils: un jersei ample de color verd fosc i una samarreta en blanc.



Un jersei de la marca Only, marca que també hi té un petit espai, compartint presència a la botiga amb les peces de la seva pròpia marca, Somsis.




Una brusa amb de tall molt original amb unes mànigues amples amb detall a la part del canell, en color marró caqui. Una peça més formal i elegant.  




I per últim, un vestidet d'estampat floral molt finet, frunzit a l'altura del maluc, amb un caient molt afavoridor, al que vaig afegir un cinturó ample de pell en marró i sivella gran d'or envellit. Un vestit que de ben segur podré portar durant la primavera.



I aquesta soc jo amb el meu look nou! 



Us agraden les meves compres a Somsis? Doncs encara teniu l'oportunitat de torbar-hi alguna peça del vostre estil...a molt bon preu! 

_________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada