diumenge, 29 de desembre del 2013

Set de Maquillatge

Tinc una amiga que cada principi d’any té per costum renovar el seu set de maquillatge. De fet, el maquillatge també caduca, però us confesso que jo el faig durar bastant més d’un any... però aquesta vegada he hagut de fer alguna cosa semblant al que fa la meva amiga: renovar de cop parts del meu set de maquillatge. El fet de que vagi amunt i avall durant els caps de setmana fa que sovint et deixis alguna cosa en algun lloc, i això és el que va passar amb el meu maquillatge. Així que ara, tinc noves “potingues de restauració personal”.




Vaig decidir estrenar la nova perfumeria de la cadena Druni que ha substituït no se quantes perfumeries d’altres cadenes situades al mateix local, al capdamunt del Raval de Jesús, quasi tocant a la Plaça del Prim. Doncs bé, allí vaig poder beneficar-me d’unes rebaixes anticipades: un 20% de descompte i un munt de regalets i mostres de cosmètics.



- Un nou esmalt d’ungles: Dior Vernis #671 – Violet Graphique. D’un color rosa fúcsia fosc saturat. El resultat m’agrada, és profund i lluminós, però el que m’ha agradat més és com s’aplica: el pinzell dels esmalts de Dior és dels millors que he utilitzat, és ample i pla, i el seu disseny fa que agafi una gran quantitat de producte, que fa que amb una sola passada l’ungla quedi quasi coberta del tot, i així evita que es notin les pinzellades que s’acostumen a veure si utilitzem altres esmalts.  A més, s’asseca de seguida. Una molt bona elecció.



- Barra de llavis: Estée Lauder Pure Color #31 – Barcelona Rose Crystal Shimmer. Un pintallavis de brillantor transparent, d’un color rosat sublim.



- Màscara de pestanyes: Clinique High Impact Mascara. Proporciona volum i augmenta el gruix de les pestanyes. La veritat és que va força be.



- Coloret: Diorblush #676 – Coral Cruise de Dior. Un color coral molt natural, per donar un toc fresc i radiant.



- I per acabar les compres, una espongeta de forma ovalada per aplicar fàcilment la base de maquillatge. 

A més, de regal totes aquestes cosetes: una brotxa pel coloret de Clarins, una mostra crema pel contorn d’ulls de Estée Lauder, un altre crema pel contorn d’ulls i un desmaquillador facial i una mostra de crema hidratant Moisture Surge de Clinique, i per últim, un necesser molt pràctic d’Adolfo Domínguez. 







Ja teniu el vostre kit de maquillatge preparat per la nit de Cap d'Any?

Ah! I ull als perfums que segons m'ha comentat una seguidora del blog estan molt, molt bé de preu! Gràcies Paquita!!!!
_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada