dilluns, 2 de desembre del 2013

Black Friday a Sacha

Tots aquells que el divendres passat vam sortir als carrers de Reus varem podeu veure i gaudir de promocions i descomptes en diferents establiments de la ciutat que es van unir a la tradició nord-americana del  “Black Friday” (Divendres Negre) és considerat el dia que inaugura la temporada de compres nadalenques, tot i que en aquest cas a Reus tenim la nostra pròpia tradició i el tret de partida de l’època de compres nadalenques queda inaugurada amb l’encesa de l’enllumenat de Nadal, el passat 22 de novembre. Aquest fet però, no ha sigut cap impediment perquè molts comerços de la ciutat es sumessin a aquesta iniciativa comercial i oferir-nos l’oportunitat d’adquirir els regals per aquestes festes i, perquè no, alguna d’aquelles peces de roba que esperaves adquirir per rebaixes.
Les compres de Nadal encara podien esperar, però si que vaig aprofitar els descomptes del Back Friday per comprar-me un abric nou. Era quasi l’hora de tancar les botigues quan vaig decidir endinsar-me, només per donar un cop d’ull ràpid dins la sabateria Sacha del Carrer Llovera. 






En aquest comerç situat en un bonic establiment enquadrat a la casa del Palau Bofarull, al número 15 d’aquest cèntric carrer, vaig descobrir-hi l’estiu passat que a més de sabates de tot tipus, havien començat a vendre, des de feia un any, una selecció de peces de roba, la majoria d’estiloses firmes italianes, de les quals destaquen Rinascimento, Miss Me i Fracomina, entre altres. I d’aquesta última firma va ser la meva adquisició, l’abric que estava buscant. Una peça no massa llarga, la meva altura no m’ho permet, però prou llarga per dur damunt un look més elegant com un vestit o un peça de roba llarga en la que dur jaqueta curta no queda gens bé. A més, buscava una peça còmode, pràctica, que abrigués i que s’adaptés a qualsevol ocasió. Tenia l’idea de que el meu abric nou seria d’aquells plumons tipus anorac que són tendència des de ja fa alguns anys i que a més, compleixen tots els meus requisits. I allí el vaig trobar, en una sabateria, la sabateria Sacha del Carrer Llovera, entre la seva oferta de peces de vestir.







La veritat és que va ser una gran idea entrar en aquest establiment on tan la Rosa Mª, com la resta de personal de la botiga em van atendre més que bé, aconsellant-me, buscant-me les peces que els hi demanava i conversant de forma amigable i alegrement. I us pus assegurar que a més d’endur-me un abric super xulo, beneficiant-me del descompte que oferiren pel Black Friday, també hi vaig passar una molt bona estona.


_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada