dilluns, 30 de desembre del 2013

Joies Low Cost

Tot a punt per la última nit de l’any? Sempre hi ha aquells petits detalls que deixem per l’últim moment: el raïm, la bossa de cotilló o...algun complement, cert? Doncs bé, per aquest últim punt hi ha botigues realment especialitzades. Un exemple d’aquests comerços de bijuteria i complements a molt bon preu, és la cadena Bijou Brigitte, amb botiga a Reus, ubicada al capdamunt del Carrer Monterols xamfrà amb la Plaça del Prim. Allí podem trobar un ampli assortiment de collars, arracades, anells, polseres, bosses de mà i clutch, i complements pel cabell, a preus que realment valen la pena per peces més atrevides, extremades i que duràs en dates molt senyalades: celebracions en que és legítim anar una mica disfressats, com per exemple la nit de demà, 31 de desembre.
Jo vaig anar-hi fa un parell de dies i aquestes van ser les meves adquisicions. No em vaig poder decidir, així que aquí teniu dos opcions per complementar el meu vestit negre de Cap d’Any. Dos collars grans i extremats, un d'ells amb les arracades de conjunt amb un toc de color, i l'altre amb daurat, el color rei de les festes nadalenques. 
Que us en semblen?





Feliç any nou 2014! 
_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada