dilluns, 23 de desembre del 2013

El Push Up i el Polar de Calzedonia

En aquestes altures de la temporada, segur que moltes de vosaltres ja heu anat a adquirir noves mitjes, mijons gruixuts o els ja clàssics leggins. Un dels llocs claus on trobar aquest tipus de producte és a la red de botigues Calzedonia, que forma part de del grup italià que du el mateix nom, amb 3000 punts de venta distribuïts en 30 països diferents. La botiga especialitzada en mitges i vestits de bany situada a Reus, a la Plaça del Prim, que es complementa amb la oferta de cotilleria d’Intimissimi i Tezenis (aquesta última sense presència a Reus).
Des fa dues temporades la marca ens ofereix una col·lecció de mitges i leggins que “milloren” les diferents parts del nostre cos, sobretot, de cintura en avall, aixequen els glutis, aprimen l’àrea de l’estomac i en general et posen les coses més al seu. Aquesta temporada la firma ha apostat fort per aquest tipus de peces de roba ampliant la col·lecció. La veritat sigui dita que aquest tipus de peça s’ha convertit en una peça clau d’aquesta temporada i una bona peça de roba per dur aquestes festes: A més dels clàssic llisos, també trobem models amb estampats d’aires “punk”, florals i amb tocs daurant i platejat lluent, o com els que em vaig comprar jo, de topets. La veritat és si que estilitzen més que una mitja normal.  




 Per altra banda, també podem trobar els leggins tèrmics, una molt bona solució per a suportar millor les baixes temperatures. Són peces tupides folrades en polar per l’interior que pots utilitzar de la mateixa manera que uns leggins o una mitja gruixuda: amb faldilles, bermudes o tan sols amb un jersei llarg.  Jo els vaig comprar per no passar fred durant la meva estada a Alemanya, però me’ls segueixo posant per aquí. Tot i que les temperatures per la nostra zona són més càlides, també hi ha dies que passem bastant de fred, així que van genials.



 Si feu com jo, que a l’últim moment me’n recordo que no tinc mitges per dur amb el modelet de Nadal o Cap d’any, recorda aquestes propostes! 

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada