divendres, 1 de juny del 2012

Un regal al Món de Reus

Gràcies o desgràcies a un accident domèstic que com a conseqüències va desencadenar un estat de pànic, una sagnada aparatosa i altres aspectes que no venen al cas..., la meva activitat blocaire i, de fet la meva activitat en general ha estat quasi nul·la, durant aquests últims dies. Però aquí estic de nou, pocs dies després del meu aniversari, per escriure ni més ni menys que d’un regal. És tracta d’un regal molt especial: el reconeixement a través de la força de les paraules, un regal que a vegades és molt costós però que la majoria de persones apreciem i valorem més que qualsevol altra cosa, i amb el que cap comerç de la nostra ciutat ni de cap altra pot competir. 
Josep Bages, comunicador, reusenc de cap a peus, i podem dir que tota una institució a la ciutat, que a través del seu conegudíssim bloc El Món de Reus es dedica a plasmar, quasi a diari la seva particular visió del què es cou a Reus, el passat 14 de maig va dedicar unes línies parlant de L’Aparador de Reus. Un text entranyable i ple de paraules afalagadores. Un regal inesperat que m’omple d’orgull i m’emociona!
Moltes gràcies Pep per fer-me protagonista del teu Món de Reus durant un dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada