dijous, 14 de juny del 2012

La meva última adquisició Geox


Geox ha aconseguit crear un binomi perfecte entre la comoditat i la elegància, i la col·lecció d’aquesta temporada ve carregada de models elegants de tons discrets i models més atrevits: alegres i colorits, d’acord amb les tendències de la temporada. Des del tacó més fi, fins a les cunyes o sabates planes. Evidentment, a tots els models no els hi falta la sola patentada de la firma: totes les sabates Geox disposen d’una tecnologia que permet la transpiració, mantenint la impermeabilitat. Ballarines, sandàlies de tacó o peep toes, elegància, romanticisme, innocència i glamour. Per a tots els gustos amb la màxima comoditat.  
Ja us vaig avisar que no trigaria gaire en fer-me amb unes sabates de la nova botiga Goex de Reus, de la qual ja vaig parlar fa uns dies, aquí. I aquest moment ja ha arribat! Com si em miressin, cada vegada que passava per davant de la botiga, no podia resistir-me a aquelles sabates tan originals i d’estil urbà amb aquell toc chic. M’encanten! la veritat és que Geox sempre és un encert per la comoditat i la qualitat però és que amb models com aquest també tenim originalitat.
Per aquells que ja heu vist l’anunci segur que us sonen: un model vistós, tricolor. Però les sabates de la meva elecció no són precisament les de l’anunci que estan formades de tres franges cromàtiques combinant el taronja, el vermell i blau, no, la veritat és que vaig estar molt temptada a quedar-me aquest model més cridaner però vaig pensar que seria més difícil de combinar, una sensatesa per la meva part! La firma ha creat un model igual però amb colors més discrets i més refinat. Aquestes justament són les meves peep toes de xarol que combinen el blanc, el beix i el negre, a la part del tacó.
Unes noves Geox per a la meva col·lecció!!!





I perquè vegeu que n’hi ha per a tots els gustos, aquestes són les sabates que es va quedar una amiga: unes sandàlies amb cunya de pell, color xocolata. Perfectes pel dia a dia i perfectament combinables amb tot! 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada