dilluns, 25 de juny del 2012

El neoprè guanya al PVC


Un dia de passeig i compres amb la mare és sempre profitós i més, quan a les dues això d’anar de compres ens encanta i la majoria de vegades, per no dir sempre, acabem marxant cap a casa amb alguna bossa.
Aquesta vegada l’excusa era anar a fer un parell d’encàrrecs i trobar un regalet per una amiga, un detall. Varem tombar força, no sabíem exactament què buscar, un objecte de decoració per la casa, algun utensili de cuina, un moneder, una planta...un fulard! Si! Un fulard era perfecte! I un bon lloc per anar-lo a comprar, Aïta.
Aquesta firma és realment irresistible i a més, està oferint continues promocions, tan a les botigues físiques, a Reus al Raval Santa Anna, com a la botiga on-line.
Aquesta setmana, Aïta oferia un 25% i des de divendres un 30% de descompte en productes dels colors del capvespre (roses, vermells i taronges). Una promoció difícil de resistir-s’hi, tenint en compte quins són els meus colors preferits, i així va ser com varem caure en la temptació...Un fulard per regalar, unes sabates i una bossa per ma mare i una bossa i un cinturó per a mi. Definitivament, no tenim remei...però si complements nous per aquestes festes!

L’any passat, ja em vaig enamorar de la bossa Candy Bag que va llençar la firma Furla quan vaig veure aquella model que el lluïa durant la desfilada Reus Fashion Show. Una bossa que després vaig descobrir que podia trobar a la botiga de complements Ester Martin, al Raval Santa Anna, 27. Però que no em vaig decidir a comprar, potser perquè em dolia molt haver de pagar una quantitat elevada d’euros per una bossa de plàstic, amb olor a plàstic? Potser... Candy Bag de Furla és una bossa dissenyada en PVC semitransparent, dels colors fluor que tan estan de moda aquesta temporada i aquest any, la marca els ha tornat a rellançar i jo he estat molt, molt, però molt a prop de comprar-lo però finalment i ara crec que afortunadament, ha quedat desbancat per un altre, pel meu gust millor. M’agrada invertir en bosses bones, que pugui portar almenys 2, 3 o més temporades i sincerament, crec que aquesta bossa no forma part d’aquesta tipologia. El neopreno ha guanyat en front al PVC, i es que la bossa que finalment m’he quedat, com ja apuntava abans, a Aïta, està fabricat en neoprè en color fúcsia molt intens. El teixit en neoprè és una autentica passada, una cosa totalment nova, diferent i molt, molt suau. És d’una mida còmode i es pot portar com a bossa de mà o bé penjat o en bandolera gràcies a l’ansa extraïble. Segur que m’acompanyarà en moltes ocasions, però sobretot m’anirà genial pel dia a dia! I el cinturó de conjunt per donar als looks un toc de diversió.  
A la botiga n’hi he deixat un d’igual en blau marí per si algú li interessa....








I aquesta és la compra de la mare: unes ballarines de teixit multicolor trenat en forma de zig-zag i una bossa bandolera de conjunt de la qual no es va poder resistir (li vaig posar difícil). La bossa porta la tanca amb cremallera metàl·lica en solapa subjecte amb un botó d’iman i porta un detall de butxaca externa coberta per la mateixa solapa.








1 comentari:

  1. Que bonito el conjunto de las bailarinas y bolso, es precioso.
    Tienes un blog muy bonito, te sigo y te espero en mi blog.
    Un besazo
    http://anonimamoda.blogspot.com.es/

    ResponElimina