dissabte, 2 de juny del 2012

Fulards d'Aïta amb La Vanguardia


Fa uns mesos vaig escriure sobre uns preciosos fulards que vaig adquirir de la botiga Aïta de Reus, al Raval Santa Anna. En aquell post, ja vaig mostrar la meva afició o potser addicció a aquest complement, la veritat és que m’encanta! I les propostes d’aquesta firma, encara més. Us puc assegurar que li segueixo la pista de ben a prop. I ara, no podia deixar de compartir amb vosaltres la meva última descoberta: La Vanguardia i Aïta, informació i moda, s'han unit al servei d’addictes com jo per oferir-nos una col·lecció de 8 fulards d’aquesta firma per un preu increïble! 1,99 €!!!
Aquesta promoció va començar el passat diumenge 24 de maig, dia en que amb la compra de La Vanguardia i afegint tan sols 1,99 € tenies un fulard amb un print de floretes blaves. Les entregues restants es podran anar adquirint cada dissabte, a partir d’avui, als nostres quioscs habituals junt amb el diari La Vanguardia. Una promoció irresistible no creieu???
Jo ja tinc el primer, ara me’n vaig de cap al quiosc a buscar la segona entrega!  



Aquí teniu els models i el calendari d'entregues:  








2 comentaris:

  1. les meves amigues m'han van regalar una l'estiu passat, sont molt xulos.

    ResponElimina
  2. Now I am ready to do my breakfast, afterward having my breakfast coming over again to read
    additional news.

    My website :: Recortes de prensa

    ResponElimina