dijous, 30 de juliol del 2015

Sandalies Flower Power

Avui, un post per ensenyar-vos una de les meves adquisicions de rebaixes, que per molt que sembli que ja s’acaben...encara ens queda un mes per trobar alguna ganga interessant...
Segur que més d’un ha aprofitat aquest període de rebaixes per vestir-se els peus, i jo en sóc una! M’he fet amb unes sandàlies encantadores de la marca Yokono a Calçats Mallorquí. A principi de temporada ja vaig clitxar aquest model, però vaig decidir esperar-me a rebaixes, ja que tot i que em van encantar, era més un capritx que una necessitat.

calçats mallorqui yokono

Com ja vaig explicar, Calçats Mallorquí aposta pel producte “made in Spain”, oferint un producte de qualitat i confortable a un preu molt competitiu. A les seves botigues, escampades per la geografia catalana i concretament a Reus al Carrer Llovera, 24 i al Raval de Jesus, 30, podeu trobar-hi una amplia varietat de models i marques, entre les quals Yokono, la marca de les meves sandàlies noves. Una marca que s’identifica amb el logo d’una graciosa marieta.  
La seu central de la marca és a Elche (Alacant), on des de 1084, es fabrica un producte còmode, confortable i pensat pel dia a dia, a més de ser una marca molt conscienciada amb el medi ambient que ha sabut reinventar el tradicional calçat bio, oferint propostes adaptades a les últimes tendències.  


Les meves sandàlies pertanyen a la col·lecció de les seves Gomera amb Print Floral, unes sandàlies decorades amb un alegre i acolorit estampat inspirat en la naturalesa. És una sandàlia plana de forma anatòmica, amb punta oberta, tipus “ugly shoes”. Estan confeccionades amb pell, amb una sola dual de suro i goma blanca, adornades amb una doble sivella. Una sandàlia estiuenca perfecte pel dia a dia, pels looks més casuals o per aquells dies que fa mandra posar-se talons i que vols anar realment còmode.








Jo volia unes “Ugly Shoes”, la veritat és que la seva estètica basta no em desagradava, a més de que sense dubte, denotaven confort; i quan vaig veure aquestes, amb aquest print tan dolç en tons roses, vaig veure que havia trobat el meu model ideal: Les meves Ugly Shoes particulars: no tan ugly i més “flower power”



-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada