dilluns, 20 de juliol del 2015

De Rebaixes pel Backstage

Encara no havia escrit sobre les rebaixes d’aquesta temporada, ni sobre les meves adquisicions, així que aquí va el primer post sobre el tema!
He de dir que aquesta temporada m’he moderat bastant, la meva llista era curta, però el que si que hi tenia era la visita obligada a Backstage (Raval Martí Folguer, 6), una botiga, que com sabeu, m’encanta! I més encara per rebaixes on tot està super rebaixat!
Anar a Backstage per rebaixes té els seus inconvenients si tens la intensió de trobar-hi alguna cosa concreta, ja que moltes de les seves peces de roba volen durant la temporada, així que de rebaixes hi trobes el que hi trobes. Tot i així, en el meu cas, és impossible no trobar-hi alguna cosa interessant...
Aquestes rebaixes vaig tenir la sort de trobar-hi el que anava buscant l’hivern passat, és curiós, però així és. Buscava un top negre amb algun detall d’encaix a la part del  maluc per portar sota d’un jersei de llana en tons blancs i detalls en negre i daurat. I allí el baix trobar, així que ja tinc top per aquest hivern. Durant la temporada d’estiu, és fàcil trobar alguna peça que serveixi com a bàsic per la temporada d’hivern, quan portem capa sobre capa.




Però realment, la peça més especial que vaig adquirir-hi va ser un vestit moníssim, molt estiuenc de tall recte, llarg fins a l’altura dels genolls, sense mànigues, i amb una doble capa fins a sota el pit, amb una obertura a la part de l’esquena. El teixit és com de piqué, de fons blanc i estampat geomètric floral, amb unes gras flors de color blau i verd al coll i espatlles, i a la part de baix. Tot un capritx d’estiu!




I m’agrada tan, que fins i tot he decidit publicar algunes fotografies meves amb el vestit!





I vosaltres, ja us heu firat aquestes rebaixes? 

 -----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada