La setmana
passada va tenir lloc la 080 Barcelona Fashion, un certament de moda que ja va
per la seva 16a. Edició. Un esdeveniment de moda, tendència i oci de la ciutat
de Barcelona on marques i dissenyadors presenten les seves col·leccions per a
la pròxima temporada primavera-estiu 20016.
L’escenari
escollit per aquesta edició ha sigut l’Estadi Olímpic Lluis Companys on hi
havia instal·lat el Fashion Market amb una cinquantena d'expositors entre els quals hi havia
presència reusenca, amb Jud. Joies; una zona gastronòmica (foodtrucks) i zones d'oci patrocinades per marques com Codorniu i la Roca Village, Lavazza o Movistar, entre altres; i la zona amb més rellevància: una carpa amb una passarel·la on es
realitzaven les desfilades, sense dubte, el plat fort de la 080.
Gràcies a la
botiga de Reus de Lupo Barcelona, vaig poder assistir a la desfilada de la
marca, que presentava per primera vegada una nova col·lecció de prèt-à-porter,
sota el nom de “Mediterranean Summer Weekend”, per a la temporada
primavera-estiu 2016.
La marca reconeguda
pels seus exquisits dissenys de bosses i accessoris de pell, ha mostrat 34
looks pensats per el que serien un perfecte cap de setmana al Mediterrani. En
la seva primera col·lecció amb reminiscències dels anys 70, aposta per un estil
esportiu i urbà per al dia, i el “boho chic” per a les nits. En cada una de les
peces es combina teixits naturals amb teixits innovador de Meryl, la marca de
teixits Premium de Nylstar, i que des de
1996 vesteix a les principals marques de moda.
Les models han
desfilat amb peces avantguardistes de diverses estructures i teixits, amb
siluetes netes i colors típics del mediterrani: maxi vestits, pantalons de cintura alta,
coulottes de napa troqul·lada i americanes amples, plens d’elegància i
moviment. Amb teixits lleugers, fluids i frescos. Colors refrescants, de tons anyils, amb
contrastos de cítrics, lavanda i groc papaya tenyien les peces monocromàtiques,
però més enllà dels colors, algunes peces de roba de la col·lecció, porten un
estampat representant les rajoles de les cases mediterrànies. En general, una col·lecció que accentua la
feminitat de la dona i reflexa l’esperit més cosmopolita de la marca.
La nova
col·lecció de moda no ha tret protagonista als icònics bolsos, sinó que la
complementa en cada un dels looks, aconseguint un equilibri perfecte entre
vestit i complement. La sofisticació
dels mini bolsos combinat amb l’estil casual i urbà dels bolsos XL, com una
reinterpretació dels models originals de la firma. La utilització de les
millors pells per a la seva confecció i la cura amb els acabats, li dóna a
aquest accessori un valor afegit sobre la passarel·la. Els colors cítrics, com
el taronja fosc, el brandi, el caoba o el verd selva, junt amb els metalitzats, tenyeixen les pells. I com
a element destacable en gran part de les peces, els serrells, en la seva versió
més extremada.
Aquesta
col·lecció per la primavera-estiu 2016 serà distribuïda en les botigues de la
firma a finals del 2015. Els preus de les peces oscil·laran entre els 200 i
900€.
Personalment, les
sandàlies em van encantar! A veure si la marca s’anima i també ens presenta una
col·lecció de calçat. Vist el que poden arribar a fer, segur que seria genial!
Font: Instagram @lupobarcelona |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada