dissabte, 8 d’agost del 2015

5 Imprescindibles de bellesa per aquest estiu

Com va la calor? Segur que molts esteu gaudint de les vacances, jo també! Però això no para... Aquest estiu he descobert uns productes ideals per cuidar la nostra pell, que s’han convertit per a mi en uns autèntics “must have” de bellesa; i al post d’avui us presentaré aquests 5 productes i on els podeu aconseguir. Us els recomano al 100%!!!


productos belleza verano

Començaré pel principi: Fotoprotector Fusion Fluid MINERAL de ISDIN, un protector solar factor 50, sense filtres químics. Que té d’especial? Doncs això, que no porta components químics, així que és ideal per protegir la pell d’aquelles persones, que com jo, tenim la pell sensible, atòpica o intolerant, i també és molt indicada per les embarassades i els nadons. Per a mi, els fotoprotectors de l’ISDIN són els millors. Per norma general, les cremes solars no m’agraden, prefereixo esprais o espumes, però aquesta en qüestió és fluida i lleugera, fàcil d’estendre i d’absorció immediata,  i no reseca la pell.  A més, conté actius anti-envelliment: àcid hialurònic i vitamina E. Potser, l’únic inconvenient és la seva mida “de butxaca”. Està disponible en un envàs de 50ml, així que millor aplicar-lo en zones localitzades. De venta a farmàcies.



2n producte! Tan Maximizer de Lancaster. Aquest és per després, per després del sol. Me’l va recomanar una de les dependentes de la perfumeria  Bodybell  (C.C. El Pallol) l’any passat, i aquest estiu he repetit. M’encanta la seva textura tan lleugera, la ràpida absorció, l’efecte i el resultat que aporta: realment queda la pell alleugerada, amb una sensació de frescor i amb aspecte saludable, amb un subtil toc brillant. Com a crema hidratant per després del sol, és de lo milloret que he provat. A més, estic casi segura de que realment fa l’acció que anuncia: ajudar a mantenir i a potenciar un bronzejat més bonic , perquè la meva pell cada estiu tenia un color vermellós, i aquests últims anys, des de que utilitzo aquest producte, la veritat és que la cosa crec que ha millorat bastant, i a més, no m’he pelat!
Per ser un “afer sun”, no és econòmic, però si agafeu alguna d’aquestes rebaixes o descomptes que fan a les perfumeries aquests dies, us estalviareu uns diners, i a més, l’envàs és bastant gran, de 250ml, i condeix molt. Us assegurarà una pell hidratada i un bronzejat perfecte tot l’estiu!




El següent producte és Photoshop-Oil de Ami Iyök, la marca d’alta cosmètica orgànica que podem trobar a Espai MPerfums. És senzillament una passada! Un producte genial, divertit, orgànic, saludable, i sexy! M’encanta! És un oli hidratant corporal solar amb efecte or. Un oli creat a base de Monoï de Tahiti orgànic que gràcies als pigments daurats que conté, aporta un to bronzejat, setinat i brillant. Porta filtre solar factor 15, hidrata i a més, dissimula petits imperfectes com la cel·lulitis, petites venetes, cicatrius o vermellós. Ideal per lluir una pell brillant amb un toc exòtic, molt estiuenc.



Self Tanning Instant Gel, el gel auto-bronzejador de Clarins, és un producte ideal si no podeu fer-vos amb un bronzejat natural. Sempre és pot optar per un mètode més artificial, ràpid i puntual per a un esdeveniment,  o simplement per aportar un to daurat natural a la nostra pell. Aquest auto-bornzejador corporal va perfecte! Aporta un to molt natural i uniforme, no deixa taques ni residus i al ser un gel lleuger i gens gras, s’aplica fàcilment, després d’exfoliar i hidrata la pell. Jo l’utilitzo sobretot els primers dies de la temporada estival per donar una mica de color a la meva pell blanca, quan comencem a ensenyar cama, però també es pot utilitzar amb més freqüència perquè el bronzejat sigui més intens. Això si! És corporal, no facial!!! No se quins resultats pot tenir si ho apliqueu al rostre, però jo no ho faria...(Venta a perfumeries)



I l’últim imprescindible per aquest estiu i l’últim descobriment que he fet, és Rose de Vigne de Caudalie, la última de les aigües refrescant d’aquesta marca de cosmètica que elabora els seus productes a base dels polifenols de la vinya i els beneficis del raïm. Una estupenda alternativa estiuenca als perfums habituals que utilitzem la resta de l’any.  Quan la vaig provar no em vaig poder resistir, em va encantar! Tot i ser una fragància dolça i amb matisos florals, és refrescant i fresca al mateix temps.


Rose de Vinge és una fragància que mescla flors i fruites, combinant a la perfecció l’aroma de les roses amb la vid, el símbol de la marca que s’ha representat mitjançant la grosella negre. Podeu aconseguir aquest, i altres productes de la marca Caudalie a farmàcies. Jo la meva, la vaig comprar a la Farmàcia Díaz Martí (Ctra. Alcolea, 27)




I vosaltres, teniu els vostres imprescindibles per a l’estiu? 

-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada