dimecres, 26 d’agost del 2015

Olor a herbes verdes

Ja sabeu que m’agrada més parlar del comerç local que de les gran cadenes, però al post d’avui escric d’un gran encert de Zara Home.
Green Herbs és una delícia: olor a net, a fresc, acollidor. M’encanta la fragància per a la llar d’aquesta marca. No és gaire econòmic tot s’ha de dir, però realment val la pena. Amb perfums i olors per la llar sóc bastant especial, i la veritat és que olors com aquesta, poques n'he trobat. 
Com sabeu a Reus, fins a la data, el magnat de la moda, encara no hi ha posat els peus, en la seva versió de “moda i decoració per la llar”, així que va ser durant la nostra estada a Barcelona que vaig aprofitar per anar a una de les botigues que la cadena té a la ciutat. Pel que sembla però, no tardarem en tenir una de les seves botigues a la nostra ciutat amb l'obertura del Centre Comercial La Fira, ja es veurà.... 


Lo bo que tenen les rebaixes d’aquestes grans superfícies és que, tot i no ser un producte de temporada, també estava rebaixat, així que encara em vaig estalviar uns diners. I ara el piset ens fa olor de herbes verdes.


Zara Home ens proposa 6 fragàncies atemporals, més algunes més d’edició especial: White Jasmine, Black Vanilla, Ginger lily, Pure Gardenia, Dark amber, i Green Herbs, la meva preferida amb diferencia. Cada fragància la trobem en una col·lecció formada per espelmes aromàtiques, micados, ambientador en esprai, sabó líquid, sabó en pastilla, crema corporal, encens, ambientador de cotxe i targetes perfumades.



Jo vaig optar per l’ambientador en esprai que ve en un envàs de vidre de 200ml i l’ambientador en sticks (mikado) . Aquesta fragància, com us dic, aporta una sensació de frescor natural a l’instant. Les seves notes aromàtiques principals són a herbes recent tallades que aporta aquest toc de frescor; Ram floral que li dóna un toc femení i Muguet que crea una atmosfera neta i pura. Una combinació que em sembla perfecte!



-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada