divendres, 16 de gener del 2015

El verd torna a estar de moda

El verd maragda va ser el color del 2013, segons Pantone, un color que va protagonitzar molts dels looks i dissenys d’aquell any,  i ara sembla ser que torna a guanyar protagonisme durant aquest mesos d’hivern agafant el relleu del granat, un color horrorós i insípid, i el mostassa, un color difícil i que no a tothom queda bé.
Segur que hem vist aquest color i molts altres verds en aparadors, penja-robes i prestatgeries de moltes botigues de Reus, tan en peces de roba com complements i accessoris. Personalment, el verd no és un color que m’agradi especialment, tot i que cada vegada més li vaig agafant el gust, i comença a tenir una presència important al meu vestidor. El verd és un color que combinat en marrons, beixos o negres queda molt bé, li dóna als looks un punt de color i alhora sofisticació.  


Així que ara que estem de rebaixes aprofiteu per comprar-vos alguna peça de roba, algun complement o accessori per anar a la moda aquest hivern i donar una mica d’alegria als looks minocromàtics i avorrits.
En el post d’avui, mostro uns complements xulíssims que em vaig comprar a Backstage, i tots verds! Backstage ja comença a ser un clàssic d’aquest blog, igual que ho és del meu vestidor...És la botiga de moda de dona situada al Raval Martí Folguera,6, un dels meus llocs preferits on sempre hi trobo complements especials, diferents i atrevits, amb aquest toc de sofisticació i elegància pròpia de la botiga.  
 El primer accessori és un barret tipus floppy d’ala ample, d’estil dels 60’, de feltre de color verd troquelat per tot el voltant de l’ala, i amb una cinta també en verd al voltant del casquet. És una peça atrevida i alhora, tot un clàssic que aporta un plus de sofisticació a l’instant, a més d’un aire boho-chic que m’encanta. Amb el que m’agraden els barrets i aprofitant que aquesta temporada són l’accessori per excel·lència, estava cantat que m’havia de fer amb un. Ara a atrevir-se lluir-lo...




L’altre accessori del que em vaig enamorar, va ser d’aquest fulard multicolor, però també amb tonalitats verdes i blaves amb uns bordats espectaculars de flors.



Com a complements, em vaig comprar una jaqueta torera d’un teixit que simula pèl d’un color verd vibrant. El pél s'ha convertit en una super tendència d'aquesta temporada, la trobem en jaquetes i abrics de tot tipus, armilles, bosses, estoles, fulards i altres accessoris. Però a diferència d'altres temporades, el teixit es tenyeix de colors elèctrics i vibrants, o de tonalitats pastel. 
La meva jaqueta nova és una peça suau i calenteta, que he portat en un look de festa amb un vestit, aquest també de Backstage, una peça amb tonalitats verdes i platejades, amb un toc metal·litzat. Tot i això, combinada amb uns jeans o uns total look en negres, aporta un toc roquer i també queda genial.





I per últim, unes super botes altes i planes en pell sintètica, també de color verd maragda amb el detall de strass en la part de darrera de la marca barcelonina de moda, complements i accessoris per a dona, Chesco 






Doncs bé, aquestes son les meves adquisicions verdes. I vosaltres, ja teniu alguna peça de roba o un complement d'aquest color?


_________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada