diumenge, 1 de gener del 2012

Pròsper Any nou 2012!!!

Feliç any nou a tots! Ja estem a punt de marxar a celebrar que l'any vinent, segur, segur, segur, que serà millor que aquest passat! Però abans volia deixar el primer post de l'any. 
Aquesta vegada no puc dir-vos on m'he comprat el meu modelet ja que, l'he fet jo!!!! Ja feia temps que volia una faldilla de plomes i que millor que fer-la jo mateixa, així que aquí hi ha el resultat. No que és xula? Ideal per estrenar-ho una nit com la d'avui. 






Per cert, el cos també l'he fet jo, amb l'ajuda de la meva profe, l'Olivia Garzón, de la que ja vaig parlar aquisense la seva ajuda impossible tenir el modelet llest per aquesta nit! Gràcies Olivia!
I que no falti la roba interior vermella! Al Minimum, al C. Barreres 2-4 cantonada amb el C. Jesús, on tenien un gran assortiment de peces de roba interior de color vermell, nosaltres ja hi hem comprat les nostres peces vermelles i còmodes, ja que les sabates no ho seran tan...,i també les mitges, ideals per aquesta nit!



1 comentari: