diumenge, 8 de gener del 2012

Primer dia de rebaixes: Molta gent i poques bosses


Ahir em despertava amb una noticia veritablement sorprenent....al Corte Inglés de Barcelona no hi havia la gran multitud habitual fent cua! No s’ha de generalitzar, però és clar que et fa pensar...la cosa no pintava bé. La crisis havia arribat fins a les portes del Corte Inglés el primer dia de rebaixes? O és que el comando maruja havia optat per no matinar tant i deixar pair bé l’àpat de Reis? Sigui el que sigui....resultava força estrany.

Jo vaig decidir sortir de casa i realitzar el primer assalt a les rebaixes, endinsant-me pels carrers atapeïts de multitud. No deixa de ser curiós el fet de que hi ha algun ciutadà que espera no trobar ningú, poder caminar tranquil·lament pels carrers i poder veure tots els productes amb la total comoditat, i que és sorprèn davant de l’evidència de que aquesta no és la situació, manifestant-ho amb indignació en ple Carrer Monterols mentre aparta una colla de persones aturades a l’entrada d’un comerç per tal de poder passar...¿Què esperes doncs sortint de casa un dissabte a la tarda amb l’afegit de que coincideix amb el primer dia de rebaixes, unes rebaixes força esperades per tots?
Doncs no res, molta gent, sí, però poques bosses. En general, la gent que el dissabte estàvem al carrer i als comerços, bàsicament vam passejar. Sabeu que tot aquell que no va tenir el valor o les ganes de sortir a tombar per Reus i participar en aquesta mena de desfilada ciutadana, segur que durant els pròxims dies, seria molt arriscat dir les pròximes setmanes, podreu trobar el mateix que jo vaig trobar dissabte i el que no trobareu, molt possiblement jo tampoc no ho vaig trobar. Bé, tot no, tot menys les sabates que vaig adquirir, després de valorar diferents opcions, a la sabateria Roy Alty “Shoes Gallery”, situada al Carrer Llovera, n.16. En aquest local podreu trobar sabates, tan d’home com de dona, d’una diversitat de marques i models actuals: Nike, Camper, Clarks, Cruyff, Geox, Timberland, Aigle, Lui Jo, Guess, Pepe Castell..etc. I ara, durant aquests dies les pots adquirir amb uns descomptes força interessants. 


Les sabates en qüestió són de la marca italiana Geox model Macy, unes saló, de color negre de taló, còmodes, multi-ocasions i fàcils de combinar. Un bàsic.


I amb aquesta compra va finalitzar la meva primera jornada de rebaixes, almenys vaig arribar a casa amb una bossa...perquè quants poden dir el mateix? Crec que la població de Reus va sortir potser amb la intenció de comprar però es va trobar actuant com a simple observador. Què ha passat doncs? Jo crec que tot i les ganes de comprar, la gent d'avui, i tal i com van les coses es vol assegurar de gastar aquests 100 € que diuen que ens gastarem, de la forma més correcta possible, i que les decisions de compra ja no són tan esporàdiques com fa un temps...o uns anys, ens ho pensem més.
A veure si durant els pròxims dies la cosa s’anima més...per descomptat que jo contribuiré a animar la festa...! 


Enllaços d'interès: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada