dilluns, 2 de gener del 2012

Casc nou per transport ideal!


Que difícil que resulta accedir al centre de Reus en cotxe, carrers estrets, embussos i cues al voltant del tomb de ravals, aparcaments complerts... tots sabeu de que parlo oi? Doncs jo tinc l’alternativa a no accedir-hi a peu (que també és una opció): La moto.
Fa molts anys...puc dir que des d'abans de néixer, que ja circulo per la ciutat en dues rodes i realment és la clau...si és cert que a l'hivern passes una mica de fred, però en fi, trobar qualsevol lloc on aparcar mereix realment la pena. Però es clar, necessites un casc i el meu ja estava molt vellet així que el Tió, que ho sabia, em va cagar un casc nou! Un casc increïble i  evidentment, rosa!, coneix els meus gustos de sobres, fa molts anys que ens coneixem...Pel que vaig poder veure, el va comprar a una de les botigues de bicicletes, motocicletes i accessoris per motoristes que hi ha a la nostra ciutat, Motobike, situada a l’Av. President Macià, n. 6.
Allí podreu trobar motocicletes de diferents marques (Aprilia, Peugeot, Kawasaki, Triumph...), bicicletes, quads i...cascs com el meu! És un casc de la marca italiana Blauer, de la nova línea Pilot caracteritzada per línees simples, color sofisticat combinats de formes inusuals i d'aire retro, ideal per portar amb una scooter com la meva.
Que no falti el disseny i la moda sobre rodes!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada