dimarts, 17 de gener del 2012

British Style a Reus


Aquest cap de setmana he fet una nova adquisició i alhora he descobert un nou comerç, que tot i que ja fa un temps que s’ha instal·lat a la nostra ciutat, encara no havia sorgit l’ocasió d’entrar-hi. Es tracta de British, una botiga ubicada al C. Galera, 4, única a tot Catalunya que ens permet gaudir del British Style.

Anava buscant uns pantalons, un model bàsic pel fons d’armari. Tot i que no sóc massa amant d’aquesta peça de vestir, se que et pot treure d’un compromís. Els únics que tenia se m’havien quedat petits, i ja començava a ser hora de ser realista i veure clar que no hi tornaria a cabre, per tant els havia de substituir.
Així va ser que després de buscar i veure les diferents opcions dels diferents comerços de Reus, finalment em vaig decidir a provar sort en aquesta botigueta que jo encara no havia descobert, i en vaig sortir amb un look british  ideal: no em vaig poder resistir d’acompanyar uns pantalons blaumarí, amb una camisa estampada de caixmirs i de tonalitats suaus.  
A British trobem tota la col·lecció de la marca Vilagallo. Una firma que es caracteritza per vestir una dona actual, cosmopolita i elegant, oferint exclusivitat i qualitat. Les seves col·leccions estan limitades a un número de peces de roba úniques i irrepetibles, proposant-nos looks elegants, femenins i moderns plens de detalls: llaços, colors vius, mescles d’estampats florals, quadres, ratlles, destacant els caixmirs com la seva firma d’identitat. Tots els seus teixits són europeus i la moda anglesa, italiana i parisenca es veu plasmada en tots els seus patrons.
Si no coneixeu la marca, us convido a que visiteu British, segur que no us podreu resistir a triar el vostre look british, un dels estils claus d’aquesta temporada que s’inspira en el Moviment Mod, dels anys 60, un moviment musical i cultural basat en la moda i la música, desenvolupat a Londres durat la primera meitat d’aquesta dècada. L’estil Mod destaca pels estampats com el tweed, el cheviot, el Príncep de Gales, el tartà i la pota de gall, les botes altes, faldilles de quadres, jerseis de coll alt, abrics de cuir, de llana i de plàstic...Un estil que sembla massa polit però que denota un cert aire vintage. Tenim tota la informació per vestir a la última aquí.

Aquí teniu les meves adquisicions i una mostra de la col·lecció que podeu trobar a British, ara, de rebaixes!! 












I també n'hi ha per les petites de casa...moníssim! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada