dijous, 29 de desembre del 2011

Côté sud: un regal que enamora


Com va el shopping nadalenc? Segur que en més d’una casa el Tió ja ha fet les seves caguerades i Melcior, Gaspar i Baltasar ja tenen a punt els nostres regals.
A casa nostra el Tió també va cagar el passat cap de setmana, com és habitual. Segur que va estar molt content d’assistir a la 1a Trobada de Tions de l’Escola La Vitxeta,  perquè déu n'hi do el que va cagar!

Un dels regals era d’una botigueta molt especial. Vaig tombar per moltes botigues i amb l’excusa de trobar un regalet en concret vaig entrar a una botiga que m’agrada especialment, que vaig descobrir ja fa un temps però que encara no havia tingut l’oportunitat de visitar. Una botigueta encantadora i particular a la nostra ciutat, d’estil naif, romàntic i vintage alhora, la unió perfecte per enamorar-nos-en.  Quan el meu nou pis sigui més que parets, de segur que em convertiré en una client VIP d’aquest comerç. Estic parlant de Côté sud, una botigueta que fa un temps estava situada al Carrer Roseta de Sales però va canviar la seva ubicació i ara la podem trobar al Carrer d’en Vilar, n. 1, (per darrera de l’Ajuntament) i que acaba de celebrar el seu quart aniversari.
Côté sud és una botiga amb personalitat pròpia, sembla realment un saló d’una casa de conte, tot ple de cosetes que el decoren: capsetes, potets, làmpades, penjadors, tassetes, complements artesanals i delicats, collarets, arracades, agulles de pit, bosses i moneders, i també podem trobar detallets pels petits de la casa... tot guardant un mateix estil. Tenen uns draps i unes tovalloles moníssimes, que sabria greu embrutar, però que quedaran genials al meu nou lavabo!  
Crec que és un lloc on és fàcil trobar-hi el regal perfecte. Jo em vaig emportar un suport en forma de cor per arracades, polseres i collarets, i de conjunt, un suport per fotografies, postals o notes, també en forma de cor. El regal, només per la forma com la Sonia, la propietària de la botiga, l’embolica, ja és fantàstic!
Si encara hi ha algun rei mag perdut, jo crec que és un bon lloc on provar sort, de ben segur que l’encertaran.  
I pels que no tinguin la sort de poder visitar la botiga també disposa de Shop Online, on fer les vostres compres. Jo mentrestant m’aniré posant al dia de les seves novetats a la  seva pagina de  Facebook

Aquests són  els regalets...






I aquestes algunes de les moltes coses que podeu trobar a Côté sud...


Una mica de tot...
Coixinets i Conillets de punt

Tovalloles 



3 comentaris:

  1. Moltissimes gràcies!!! quin post més bonic...♥

    ResponElimina
  2. Acabo de descobrir el teu blog i m'agrada molt. Ja tens una nova seguidora! Moltes gràcies per la informació que vas compartint!

    ResponElimina
  3. Gràcies a vosaltres!!! És fantàstic acabar l'any així

    ResponElimina