dissabte, 10 de desembre del 2011

Una Experiència Pintoresca

Bé...ja estic de tornada d’aquest llarg i polèmic “pont” en el que no he parat gaire per Reus i segur que m’he perdut força coses. Ara tocarà posar-se al dia... Així doncs, poc puc explicar del que he viscut per aquí, però sempre hi ha alguna cosa de què escriure...
Cada vegada és més freqüent que per aniversaris, celebracions, sants o com va ser en el meu cas, per comiats d’empresa, rebre un regal en forma de caixa quadrada d’uns 16x16 cm que tot i la seva aparença material...és tracta d’una experiència!

Al cap de més d’un any, aprofitant aquests dies festius, finalment he pogut gaudir d'aquest regal, que hem van fer els meus excompanys de feina de Barcelona quan vaig marxar cap a Reus.
En el meu cas, he pogut gaudir d’una "Estada Pintoresca": una de les propostes de Smartbox, que és una de les empreses al igual que PlanB! o La Vida es Bella, que ofereix diferents packs que van des de la degustació d’un gelat o un crep, fins a viatges en creuer o pel Carib, passant per més de 30 experiències diverses, entre les quals pots escollir aventura, gastronomia, benestar o viatges i estades, per a tots els gustos i per a totes les butxaques (des de 14,9 € fins a 1.699 €)
Aquest tipus de regals no deixa de ser una molt bona opció de cara a aquestes festes nadalenques, segur que més d’un ja hi havíeu pensat...El meu Smartbox el van adquirir a FNAC però sapigueu que per Reus hi ha molts comerços que posen a la nostra disposició aquest tipus de regals: Viajes El Corte Inglés (Av. Sant Jordi, 1-3), Viajes Ecuador (a la Plaça Mercadal), Carrefour, Viatges Barceló (Raval Sant Pere), Decathlon (Ctra. Bellisens), Abacus (Raval Santa Anna), OpenCor (Plaça Pastoreta) i el Racc (Sant Joan, 17).

Mas del Joncar
Doncs com deia, he viscut la meva experiència pintoresca sense sortir de la nostra geografia catalana, tot i que una mica més amunt....concretament a 240 km de distància de Reus, en una caseta rural al ben mig dels Aiguamolls de l’Empordà, a Sant Pere Pescador: El Mas del Joncar. La casa està molt ben cuidada i amb un mobiliari molt acurat, les cinc habitacions de les que disposa estan totalment equipades i dues d’elles tenen terrassa. Al voltant de la casa hi ha un extens jardí, molt ben cuidat i amb una piscineta. Un indret molt adient per relaxar-se i gaudir de la natura i de l’entorn.

Jardí Mas del Joncar
Una estada molt, molt recomanable!
El regent d’aquesta casa, en Miquel, ens va indicar el que podríem fer i visitar per la zona, tot i que teníem molt clar que seria una estada pintoresca en tota regla i que per tant ens tocava seguir la pista del geni Salvador Dalí. El que podríem considerar com un dels més excèntrics artistes de tots els temps i un dels meus predilectes, en diferència! Així doncs, després d’instal·lar-nos vam anar a visitar els pobles de les rodalies a i a fer un soparet a Roses.

Esmorzar a Mas del Joncar
L’endemà després d’un esmorzar casolà, molt abundant i exquisit al Mas del Joncar vam visitar i gaudir de les excèntriques i extraordinàries creacions de l’artista al Teatre-Museu Dalí, a Figueres, i per la tarda la Casa-Museu Salvador Dalí a Portlligat (Cadaquès), on vam poder veure com vivia i acabar de confirmar que tenia una ment i una forma de viure ben diferent de la resta de la humanitat...
Al tornar cap a Mas del Joncar ens esperava un sopar típic de la zona deliciós i una xerradeta amb en Miquel abans d’anar a dormir i tornar l’endemà cap a Reus.

La nostra habitació a Mas del Joncar: Puput
Entrada de Mas del Joncar
Teatre-Museu Dalí
Casa Museu Salvadó Dalí

Ah! I per cert...com addicte a les compres i amant de les sabates...no vaig poder marxar sense comprar-me unes sabates noves de record d'una botigueta de Roses !!!

Gràcies amics per l'experiència!

1. Com està l'os grandiòs de la casa museu del Salva Dalí?

2. Allí està, amb la seva particular indumentària guardant la casa...