divendres, 16 de desembre del 2011

Perfums i cosmètica en liquidació!

Fa un parell de setmanes que a l'Avinguda Prat de la Riba, número 9, alguna cosa passa…Una colla de gent, principalment dones, davant d’una botiga aparentment tancada amb un cartell ben gran que anuncia: “LIQUIDACIÓ TOTAL PER TANCAMENT, 50% DE DESCOMPTE” i és tracta d’això, ni més ni menys. La Perfumeria Aldo, una perfumeria de tota la vida, sota el paraigües de la cadena Passion Beauté, malauradament tanca les seves portes a la nostra ciutat, igual que les mateixes del grup a Tarragona i Valls. Però abans del seu tancament, han de buidar les estanteries i, per això estem nosaltres i més ara que s’apropen aquests dies en els que, generalment, les perfumeries s’enduen un % important del nostre pressupost nadalenc.



Després d’un intent fallit i bastants minuts d’espera, per sort no van ser hores, aguantant les converses xafarderes, d’indignació i de tot un seguit de temàtica variada de dones que no es coneixen, però que sembla que siguin amigues de tota la vida, i guardar les formes davant la típica dona que pretén evitar la cua i entrar davant de tothom amb una excusa o altra... vaig poder entrar.


La veritat és que un descompte tan elevat en cosmètica i perfumeria resulta molt atractiu, ara bé, si realment es busca un coloret d’una marca i color determinat, el típic rímel negre o una colònia, per exemple de Carolina Herrera...no cal que hi aneu. Per altra banda, em va sorprendre que encara quedessin tantes coses, principalment de maquillatge.  Colònies per homes...millor no arriscar-se, a no se que vagis molt a la desesperada; de dona, encara hi va haver algú que va tenir sort amb la seva cerca, de maquillatge alguna cosa podies trobar, principalment ombres d’ull, bases i pintallavis, i fins i tot alguns complements: bufandes, guants, diademes i bijuteria varia, que per regalar aquestes festes podria fer el fet. Ara bé, no aneu a buscar res de cremetes hidratants, la colònia aquella tan coneguda que surt per TV o l'esmalt d'ungles del color de moda, per això millor apropar-vos a una de les tantes perfumeries de Reus que aquests dies també tenen promocions i descomptes força interessants.

Després de xafardejar una bona estona, em vaig fer amb unes quantes cosetes de maquillatge i dos diademes la mar de xules, i així renovar una part del meu necesser de qualitat i a bon preu.
Per cert, les dependentes, tot i les circumstàncies, un encant!
Per aquell interessat o interessada sapigueu que l’accés a la perfumeria és d’un en un i que no deixen entrar ningú, faci o no faci cua, més tard de les 13h i de les 17:30h. També cal tenir en compte, que no tancaran definitivament fins que la botiga quedi buida, així que... Ànims!









2 comentaris:

  1. Hola! Jo hi vaig anar aquest dimecres (després de veure el teu article) i resulta que hi havia la persiana baixada i no es podia entrar, tal com havies comentat. Quina llastima!!!

    ResponElimina
  2. Doncs si, jo hi vaig haver d'anar dos dies, perquè el primer dia no vaig poder entrar...no se ara com estarà el tema...

    ResponElimina