dimecres, 1 de juny del 2011

Un regal molt especial!

Ahir va ser el meu aniversari, al ser dilluns...tots sabem que és un dia complicat i la cosa es va avançar una mica. Així que els primers regals van arribar dissabte. Un bossa de pell de color marró canyella xulissim de la marca Lupo. Increible! Sempre m’han agradat els models depurats, els acabats impecables i la textura tan suau d’aquesta firma d’origen barcelonès. Encara recordo quan baixava de l’autobús al Carrer Valencia entre Passeig de Gràcia i Rambla Catalunya de Barcelona per anar a buscar el tren cap a Reus i em quedava uns segons observant l’aparador de la seva botiga. Per totes aquelles que us hagueu de comprar una bossa no cal que aneu a Barcelona, a Reus tenim molts botigues on pots adquirir-ne una: Serrano, Juncosa, Actual Act, Chivite, Sacs, Misako i com no, a moltes de les botigues de roba, sabates i complements també pots trobar un model que s’escaigui amb el que estàs buscant.
El meu regal me’l van comprar a Arsopell. Aquesta botiga està situada a l’entrada del carrer Sant Joan. Acostuma a ser freqüentada per turistes, segurament per la seva situació privilegiada, just al costat de la Plaça del Prim al costat del Teatre Fortuny i del “Círcol”. La botiga és fàcil de veure, té un aparador que ocupa almenys deu metres de carrer. Si el que busqueu és una marca concreta possiblement allí la trobareu: Calvin Klein, Fornarina, Guess, Elite, Miss Sixty, maletes Samsonite i per home marques com Docker, Delsey, Privata i també Calvin Klein i Guess. Val la pena entrar només per veure les prestatgeries del fons on les bosses estan exposades com si fossin peces de museu.
Per cert! Ara estan aplicant un 10% de descompte en peces de la nova temporada.
Pel que fa al meu regal, era bastant impossible que no m’agradés. Ja tenia pensat fer-me amb una bossa més digne de tonalitats marrons que em servis com a bàsic intemporal, per utilitzar tan a l’estiu com a l’hivern. El marró pot semblar avorrit quan es porta sol, però mesclat amb altres colors cobra vida i es pot convertir en un element bàsic. Va ser tot un encert! I un encert genial!
I per cert...va venir acompanyat per un partit impressionant i una victòria ben merescuda, la quarta Champions!!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada