dilluns, 6 de juny del 2011

Missió complida! Ja tinc biquini!!!!

Ja l’he trobat! finalment m’he decidit per tornar a la botiga on em vaig comprar els modelets de l’any passat. Kèntia Underwear roba interior&bany és una botigueta molt modesta situada al carrer Santa Teresa, número 52, que per aquestes dates està replena de bikinis i banyadors penjats per tota la botiga. Tenen marques com Evelyn, Ivette, Gisela, Emar i algun model de Jordi Labanda.
A Kèntia podreu trobar gran varietat, qualitat, bon servei, atenció immillorable i bon preu. La Sandra, propietària de la botiga, t’assessora i et busca el que millor s’adapta al teu cos i al teu estil, segons la tonalitat de la pell, les proporcions, el color de cabell, etc, deixant la decisió final sempre a les teves mans.
El que us recomano és que us proveu tot allò que pugueu i més si es tracta de roba de bany. Jo em vaig provar almenys 12 models, això si, tots sense tirants.
Un cop ens desprenem de tots els perjudicis respecte el nostre color de pell esblanqueït i el nostre accés de greix en determinades zones, principalment panxa i cul, hem de començar a valorar aspectes més vinculats a la peça de roba que ens estem provant. Situar-nos en un ambient molt més distant, no dins un provador en una botiga a uns 15 km de la platja més pròxima, sinó estirats a la sorra, banyant-nos o gaudint del solet amb un bon llibre on la gent del teu voltant té coses millor a fer que mirar els grams de greix que et sobren, així és molt més fàcil decidir i quedar-nos amb la millor opció.
Pel que fa a la meva experiència, em vaig provar diferents estils, uns amb aires més retro amb estampats dels anys 70, floretes i ratlles de colors verds, vermells i taronges, uns altres més seriosos i sofisticats amb tons més foscos: verds, marrons, negres i blau marins i d’altres amb estampats i colors diversos, típics d’estiu.
La decisió va ser complicada, vaig anar descartant els que no em convencien i finalment em vaig quedar amb 3, un d’estil retro de floretes diminutes amb verds i negres, un de ratlles blanques i verdes molt elegant i formal i un altre diferent, d’un estampat pintoresc amb el fons blanc i amb una cinta d’organdí de color verd amb petits lluentons per tota la tira de la part superior del bikini que li dona un toc diferent. Dels tres em vaig decidir per aquest últim.
Ara toca esperar que el temps acompanyi...a veure si aquest cap de setmana llarg i ha sort i podem trencar el color!
Us deixo unes fotografies de la botiga i els modelets que m’hi he comprat









Bikinis temporada passada

Bikini nou






(Aquest establimet ha tancat les seves portes)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada