divendres, 29 de desembre del 2017

Sal ahí fuera y Brilla - L'Agenda Mr. Wonderful


I per l'últim post de l'any: l'agenda del 2018. I amb aquesta ja en van 5! Cada any, des de fa 5, escullo com a agenda anual la de Mr. Wonderful. Odiada per uns, estimada per altres, el que si és cert és que aquesta marca de coses “molones” amb missatges positius ha calat entre la gent i ara, no hi ha ningú que no la conegui.

Pel que fa a mi, la marca m’agrada prou, no fins al punt de ser-ne fan i tenir tota la casa plena de les seves coses, però si que crec que hi ha coses xules i originals, entre elles, i la que cap any falla, hi ha l’agenda, la meva agenda.
Una agenda, una mica friqui, val a dir...perquè si ens parem a pensar, això d’enganxar adhesius, apuntar anotacions amb bolis de colors, omplir quadres de despeses o fer llistetes, pot semblar una mica ridícul i infantil. Però potser és això el que m’agrada, aquest puntet i, està clar que no sóc a la única que això li encanta, perquè l’èxit d’aquesta agenda està més que definit, fins i tot diria que existeix la febre de l’agenda Mr. Wonderful que afecta a més d’un que espera amb candeletes el llançament d’aquesta cada any, per ser el primer i fer-se amb una bosseta de regal, perquè si, Mr. Wonderful acostuma a fer regalets addicionals a les teves compres si les realitzes a través de la seva botiga online.
Podem trobar Mr. Wonderful escampat per diferents establiments de la zona: llibreries, botigues de regals, decoració, etc...però potser on trobarem un més ampli repertori de les seves coses és al Natura (a Reus al C/Jesús). Allí és on, excepte aquest any, compro la meva agenda i alguna que altra cosa de la marca.   
Com he dit, aquest any he fet el salt a la nostra botiga local i m’he passat a la compra online aprofitant els avantatges del Black Friday. Qüestió d’interessos: M’estalviava les despeses d’enviament, em regalaven un marcador de pàgines, una bosseta, i l’agenda venia presentat en una caixeta “llena de grandes planes por vivir” (i no em jutgeu malament, que a Natura ja hi he fet gasto pels regalets de Nadal...)

Aquest any l’agenda segueix la tònica de tots els anys. Tot i que existeixen 4 modalitats, 2 en format petit i 2 grans, dia per pàgina o setmana vista, jo sempre escullo la de format gran i setmana vista (vaig una mica fluixa de memòria i necessito veure a simple vista el que m’espera durant la setmana). Aquesta, cada setmana, et regala una frase simpàtica per a cada dia de l’any, a més de l’espai per escriure les anotacions, hi ha un quadre per marcar com ha sigut cada setmana i un espai per a notes; una sopreseta cada mes del tipus checklist, jocs, llistes, consells etc...i el que és més xuli, un munt d’extres! Llistes, dos pagines per apuntar-hi aniversaris, contactes, quadres de despeses mensuals, espai per a notes, marcadors de pagines, el que més ens agrada: 200 adhesius amb dibuixets i missatges i, una novetat: 7 blocs de notes adhesives per escriure-hi autonotes.  Ja ho veieu, tot bastant friqui...
I aquí teniu les meves joietes: des del 2013 fins al 2018




















FELIÇ 2018!

Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada