dijous, 18 de gener del 2018

Pop-Art a Gas Jeans


Com van les rebaixes? Jo encara puc dir que m’estic frenant bastant però se que no tinc remei i segur que acabo fent un bon sprint final. I el motiu no és cap altre que tan el tió com els reixos van venir ben carregats de peces de roba nova. Els reixos van passar per Gas Jeans, saben que és una aposta segura, i em van portar una samarreta que feia dies que esperava, una samarreta d’estil “pop-art”
Això mateix, pop-art. Per aquesta temporada, Gas Jeans ha inclòs dins de la seva col·lecció  tardor-hivern una sèrie de peces de roba tan per home com per dona que ens recorden aquelles obres d’art de Roy Lichtenstein caracteritzades per l’ús de les imatges de la cultura popular de meitats del S. XX i que ens recorden anuncis publicitaris de l’època i sobretot aquelles imatges típiques de còmic.


Deixant a banda la ironia i l’ambiguetat de l’art-pop, dins les propostes de Gas Jeans per aquesta temporada trobem aquestes imatges de formes fàcils i divertides i continguts senzills i ràpids de captar com cares, vinyetes amb missatge, siluetes i les típiques onomatopeies dels còmics.


Els colors utilitzats també ens recorden aquest moviment artístic: colors primaris i brillants com el vermell, el groc, el blau, el blanc i el negre. 
Per a home trobem desuadores i samarretes amb fons gris, groc, vermell i blau




I per dona samarretes de màniga curta i llarga, i un mocador. 




Entre aquestes hi ha el model que jo he escollit: una samarreta de màniga curta de tela setinada i amb la gràfica de la cara d'una dona ocupant tota la part frontal de línies senzilles i colors primaris. Em va encantar! Pel disseny, la seva simplicitat i pel color i, vaig saber a l'instant que havia de ser meva! 




Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada