dimarts, 12 de desembre del 2017

Laserlab 3d, el convidat que mai falla


El mes passat vaig tenir el plaer de visitar de nou el taller de Laserlab 3d, fet que em va recordar que tenia pendent un post per ensenyar-vos les últimes creacions que vaig encarregar a Laserlab 3d, i ara, de pas, explicar-vos algunes de les seves novetats i convidar-vos a descobrir-les vosaltres mateixos en us esdeveniment que ens han preparat.
Des de que vaig conèixer l’equip de Laserlab 3d i el que podien oferir-nos, cada vegada que tinc que muntar algun esdeveniment important penso amb ells, i sempre trobem la manera de donar forma a les idees i fer alguna cosa única i especial, mai fallen!
Els últims projectes que els hi hem encarregat van ser per a dues festes d’aniversari molt especials, la primera d’uns 60 anys i l’altra per a uns 30 anys.
Per la festa de 60 anys ens van fer un 6 i un 0 gegants de cartró que vaig omplir de fotografies i vam fer servir, primer per recordar anècdotes i vivències i desprès, per fer-nos fotografies amb els invitats. 


I per a decorar les taules: el nom i el número d’anys amb uns pràctics desmuntables de fusta i tallats amb làser.




Per la festa dels 30, la idea dels números gegants ens va agradar molt així que vam repetir, 


però a més, els hi vam fe fer una caixa personalitzada amb dades molt significatives per al que complia anys feta amb fusta tallada i gravada amb làser.  


I ara, com us deia al principi, el passat 20 de novembre vaig anar de nou a les seves instal·lacions a Redessa (Camí de Valls 81-87, Nau 15) per assistir a la Primera quedada #igers_laserlab3d. Sempre és un plaer acudir a aquest taller tan especial replè d’objectes de diferents mides i materials, mobiliari, lletres gegants, taulons, porexpan, premis de polietilè, etc...on també hi ha un equip disposat a donar forma a les nostres idees amb el seu talent, la seva creativitat i les maquinaries més innovadores: fresadora CNC de gran format, làser C02, impressora i escàner 3D, i les últimes incoroporacions: la CNC de fil calent de titani capaç de tallar porepan i escumes de blocs de fins a 1200x1200x2400mm i la doblegadora de plàstics en calent de gran format (2 metres d'amble) que permet doblegar plàstics de fins a 15mm de gruix


En aquesta ocasió vaig poder veure com realitzen alguns dels seus treballs i ens van obsequiar amb els nostres noms fets amb porex tallats en directe amb la talladora de fil, i un clauer personalitzat amb els nostres noms d’igers tallats i gravats amb làser.




Si voleu descobrir el que ens pot oferir  Laserlab 3d, ara en teniu una nova oportunitat ja que han organitzat una Jornada de Portes Obertes el pròxim 28 de desembre d’11 a 13h. Jo ja m’hi he apuntat, m’encanta veure de que són capaços! Així si em voleu acompanyar i conèixer aquesta empresa reusenca tan creativa no ho dubteu, les places són limitades!!! A i a més, hi haurà obsequi per a cada visitant. Inscriviu-vos a visitas@laserlab3d.com o contacteu amb mi per qualsevol dels canals: email o xarxes socials! (i no, no és una innocentada...)

Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada