dimecres, 6 de desembre del 2017

Les compres del REC


Tal i com us vaig dir, les compres d’aquesta primera, per a mi, edició del REC d’Igualada, van estar destinades quasi al 100% a la petita i avui les comparteixo amb vosaltres.
Vaig destinar gran part del pressupost a tres Stores: la de Little Creative Factory, la de Niuborn i la de Textura Interiors. Les tres, curiosament, marques catalanes.

Tan Little Creative Factory com Niuborn no les coneixia abans del REC i la descoberta va ser emocionant! Em van encantar. Little Creative Factory és, sense dubte, una marca diferent amb un estil pròpi, que neix a Barcelona de la mà de la seva fundadora Cristina Fernandez. És tracta d’una marca que té com a filosofia el “slow manufacture” “km0” i “less is more”, produeix i té botiga física a Barcelona (C/Rec, 42), tot i que també ven a través de botiga online moda per a nadó, nens i dona. L’estil de la seva roba surt fora del que estem acostumats a veure, tan en dissenys, materials, com en colors, a mig camí entre l’imaginari de Mary Poppins i l’indumentaria Amish. Sobrietat, la senzillesa i la definició de les peces de roba fins a l’últim detall, totes elles plenes de creativitat i amb molta personalitat. Realment em vaig enamorar d’aquesta firma i vaig arrasar! A part d’agradar-me molt la seva roba, sobretot per al infants, estava molt bé de preu i s’havia d’aprofitar.








Niuborn no és una firma tan radical, el seu estil és més suau, més dolç, més tendre, més...bebé. La seva proposta és per a nadons des dels 0 als 24 mesos. Igual que la primera, aquesta marca també dissenya i fabrica a Barcelona i la seva peça estrella és la “camisa body” una de les peces que crec fonamentals i que tota mare segur que adora, i com jo també les fundadores de la marca que creen aquesta peça amb l’objectiu d’oferir una peça bonica, que no surti dels pantalons, que no s’enrotllin cap a dalt i que quedin sempre ben posades. Niuborn també oferia la seva robeta amb uns descomptes molt temptadors així que vaig sucumbir i van caure tres camises acompanyades de dos bonics leotards.





I per últim, les compres de Textura Interiors. La seva Store era una de les més grans de del REC, i un bon lloc on trobar-hi complements per la llar a molt bon preu, fins i tot bàsics que normalment no trobem ni de rebaixes ni en aquest tipus d’esdeveniments. Així que vaig aprofitar per comprar-hi un farcit nòrdic pel bressol de la nena, una funda, un llençol de sota, i un pijama d’hivern.




I aquestes van ser bona part de les meves compres en aquesta edició del REC d’Igualada. Ara, ja tinc ganes de que arribi la pròxima edició en la que ja seré una mica més experta i on espero poder comprar alguna coseta per a mi també...

Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada