dilluns, 11 de maig del 2015

Superego: moda de Km 0

Aquest cap de setmana he estrenat la meva última adquisició: un kimono de Clemence Flane que vaig comprar-me durant la meva visita a Superego, un nou comerç que el passat 28 de març va obrir les seves portes a Reus, concretament al C. Dels Recs, 21bis.



Superego és un comerç peculiar, amb una proposta diferent i creativa. Al capdavant d’aquest projecte trobem al jove dissenyador i emprenedor Sergi Juanpere, que després d’una bona trajectòria en el seu camp, el disseny de moda, ha decidit instal·lar-se a Reus, treballar en el seu propi taller, i en els seus propis dissenys, i alhora, obrir botiga al carrer per apropar als ciutadans les seves col·leccions, així com, d’altres de marques desconegudes o amb una trajectòria de 2-3 anys. Marques, la gran majoria, de Km.0: de Reus, Tarragona, Barcelona...



La idea de Superego és introduir l’art i agrupar creacions de totes les disciplines artístiques a través de productes diferents. Buscant sempre la innovació, la diferenciació i l’expressió artística, així com l’exclusivitat a la ciutat.


El local està dissenyat seguint el concepte de Superego: un espai diferent, canviant, que s’adapta a les necessitats de cada moment a través de mobiliari mòbil, des de l’entrada fins a l’emprovador. Superego és un comerç on podem trobar moda per home i per dona, complements i accessoris, i algun que altre objecte peculiar...


De les marques que hi trobem destacar en primer lloc, la marca Superego i sota la qual s’engloben els dissenys de Sergi Juanpere, així com, el nom de la botiga. El Sergi ens proposa uns dissenys de roba per a dona, d’estil jove i urbà, amb uns patrons originals i la combinació de teixits. En aquests moments ja trobem alguna de les seves peces, com aquest vestit negre amb transparències a l’esquena, però d’aquí pocs dies podrem trobar la seva col·lecció d’estiu inspirada en el seu viatge a la Índia i a Nepal, així doncs, trobarem color, estampats i tocs ètnics. Pinta molt bé, així que estem esperant veure-la ben aviat!!



Una altre marca que m’encanta i que m’alegra tenir a Reus és Sitalimón, darrera la qual trobem la tarragonina Lidia Monferrer, companya d’estudis del Sergi. Hem vist Sitalimón en algun esdeveniment com la Fira Dymania o les Golfes d’en Perico, on ha fet desfilades amb els seus dissenys, però ara, els podem trobar una mostra a Superego. L’estil de Sitalimón és molt femení i coquetó. Les formes de les seves peces, els estampats, les teles i els detalls són d’estil retro, però que treballades de forma excel·lent donen com a resultat unes peces d’acord amb les tendències actuals, si més no, aquelles més alternatives. A més, un detall important és que totes les peces de roba de Sitalimón han estat dissenyades i confeccionades a Tarragona. Aquesta vegada no ha pogut ser, però estic convençuda que d’aquí poc hi haurà alguna peça de Sitalimón al meu vestidor....





També podem trobar la bijuteria de Après ski que em va encantar, formada de peces delicades amb formes geomètriques i combinació de colors. I els originals mitjons de Pacifico (Barcelona) que s’estan fent un lloc important al sector.



O les originals i lleugeres ulleres de Pappup: ulleres de cartró i fusta amb vidres polaritzats. Increïble però cert! No se m’acudeix cap altre forma de ser més original!!!



I ara sí, ara escric de la meva adquisició: el kimono amb print floral i serrells de Clemence Flane. M’encanta! Ja em va agradar quan passant un dia el vaig veure a l’aparador de Superego, així que era inevitable no fer-se amb ell! Darrera de Clemence Flane també trobem una tarragonina, Teresa Mayayo,que sota el nom de Clemence Flane dissenya i confecciona originals bolsos i alguna peça de roba com el meu kimono model Dora. Potser aquesta és la marca que fuig més de l’estil general de Superego, aportant-li un toc més sofisticat i apartant-se de l’estil més urbà.





I aquí estic jo amb el meu modelet nou! 





Em deixo mil coses per explicar! A més de les firmes de les que us he parlat, també trobem les camises de Ambas, camises fetes a mà a Barcelona, amb teixits d'alta qualitat, seriades, i amb un packaging únic per a cada peça; les samarretes inspirades amb el mar de Laser Barcelona o les sabatilles de Maians...., però a més, en trobem moltes més, així que us recomano que hi aneu i que ho descobriu vosaltres mateixos. 
En aquests moments Superego ja compta amb un bon número de dissenyadors, però la idea és portar-nos noves propostes, i anar canviant en el temps. Si us agrada l'estil urbà i alternatiu, i busqueu la originalitat, segur que hi ha alguna cosa que us sorprendrà! 

-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a

1 comentari:

  1. igual que Life&Colors, m'encanta que Reus comenci a tenir noves propostes de moda i sobretot que apostin pel km.0. Totes les col·leccions de Superego són súper originals. Molta sort Sergi!

    ResponElimina