divendres, 3 d’abril del 2015

La meva mona "Handmade"

Cada Pasqua la meva padria es supera oferir-me la millor mona del món mundial! M'encanten les seves mones, perquè són diferents, originals i, no engreixen...gaire. 
Una feina de dies per obtenir un resultat brillant en el que si veu reflectits la creativitat, el talent, la personalització i la il·lusió. 
La mona de la meva padrina per aquesta Pasqua ha estat realitzada amb l'ajuda de la Marta i la Silvia del Taller de Manualitats Kom a Casa (C. Santa Teresa, 22, 1r pis). 
Una caixa de fusta pintada al monogràfic que imparteixen, on s'aprèn tècniques de restauració i l'utilització i aplicació de les pintures chalk paint Todo-Fleur. I evidentment, la meva caixa havia de ser pintada en rosa, i així ho va fer la meva padrina! 




Dins de la caixeta pintada amb tot de detall, unes gallinetes de patchwork, cosides amb teles colors, les encarregades de guardar els ous de xocolata.





Una mona genial!  




Moltes gràcies padrina! Ets la millor padrina del món!!! 

_________________________________


Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada