dilluns, 5 de maig del 2014

Un regal Orquídia Radiant per la mare

A aquestes alçades, ja sabreu que el color proposat per Pantone per ser el color del 2014 és l’Orquídia Radiant (Pantone 18-3224). Una tonalitat a mig camí entre el rosa i el morat, suau i dolç, romàntic i empolsat, que deu el seu nom precisament a la planta que floreix amb unes flors d’aquest color (de vegades...)
Inspirant-me en aquesta tendència, el regal d’aquest any per la meva mare, ha estat un “Total Orquídia Radiant”
El regal que li hem fet, ha estat format per una part, d’unes ballarines de pell  envellutada d’aquest color, amb la puntera d’un to més clar i el detall d’un llacet. La meva mare té una àmplia col·lecció d’aquest tipus de calçat, col·lecció que he decidit ampliar amb un nou parell d’un color que encara no tenia, i que aquest any és tendència. Aquestes en concret, les vaig anar a cercar a D’Aleyda
, que com ja vaig escriure aquí, es tracta de la botiga de complements i calçat situada al Carrer Monterols, 13, on a més podem trobar una acurada selecció de peces de roba amb un encant i una dolçor especial, i on trobem cada temporada una àmplia col·lecció de ballarines dissenyades per la pròpia Aleyda, fabricades amb pell i combinant diferents teixits i colors. Un calçat còmode, versàtil i molt coqueta, ideal per anar de shopping pels carrers de Reus.








Per complementar el regal del Dia de la Mare: la pròpia planta que dóna nom a aquest color, una orquídia preciosa ben florida amb les seves flors d’un color entre lila i morat, que potser s’aproximaria a aquest “Radiant Orchid” de Pantone.  Tots sabeu la dificultat que té mantenir viva una orquídia, i més encara que et floreixi cada any. Pel que fa a mi puc dir que contra tot pronòstic, la meva orquídia és la única planta que m’ha sobreviscut, i que després de 4 anys i algun que altre disgust, es manté viva, radiant i cada any ens regala flors. La meva mare també ha tingut èxit amb les orquídies, però després de 8 anys, ja patien una mica les pobres, així que vam decidir regalar-li una de ben maca i ben florida. Una orquídia que vaig anar a buscar a “Ca les Botàniques”.






Sempre és un plaer deixar-se caure per la Floristeria Centre Botànic, al Carrer Riudoms, 7, on la Núria i la Montse sempre m’expliquen algun dels seus projectes, mentre van feinejant amb les seves plantes i flors.  Durant aquests dies, entre Sant Jordi i el Dia de la Mare, la floristeria, com segur que la majoria, estava preciosa, plena de plantes florides, on destacaven les tonalitats roses i vermelles.




Doncs com us deia, les dues botàniques em van explicar el seu últim projecte: Primavera i els sentits, un esdeveniment que tindrà lloc el pròxim dijous 8 de maig a partir de les 19h al Centre Botànic, on podreu gaudir amb els cinc sentits amb les flors, i escoltar la Coral Ciutat de Reus en directe. 



*AQUEST COMERÇ A TANCAT LES SEVES PORTES
_____________________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

2 comentaris:

  1. Carinyo, molt bonic l'escrit del regals del dia de la mare. Preciós. T'estimo. Petons, mare

    ResponElimina
  2. Fantàstic, molt xulu.

    ResponElimina