dimarts, 20 de maig del 2014

La meva bossa texana

Els que em seguiu per la xarxa ja deveu saber que vaig assistir al monogràfic del cistell texà organitzat pel taller de manualitats Kom a Casa (del que ja vaig escriure aquí), celebrat el passat dissabte 10 de maig. El monogràfic va ser impartit per la genial Carme Torras, del blog Petits Punts Patch, i consistia en aprendre i confeccionar cada una de les assistents, un cistell a partir d’uns pantalons texans vells. El monogràfic va resultat ser una experiència genial, que va durar tot el dia, des de les 10 del matí fins a quarts de 7 del vespre. Aprendre a treballar amb tècniques que desconeixia, noves eines, nous materials... anar aprenent dels errors, com cosir una butxaca del revés o punxar-me reiteradament el dit amb les agulles, barallar-me amb la màquina de cosir, riure, compartir, conèixer gent, i poc a poc, veure com uns pantalons vells i gastats s’anaven transformant en una cosa que feia molt bona pinta.









Evidentment i com no podia ser d’una altre manera, una cosa estava clara, la meva bossa tindria els acabats en rosa. La tela escollida va ser una que ens va proporcionar Kom a Casa: rosa en topets en blanc, i a l’exterior, trossets de tela de patchwork que em van regalar la Montse i l’Ester dels que en van sortir diversos detalls.



Després de sentir-me com a casa durant tot el dissabte, vaig marxar amb una bossa nova pràcticament acabada, només faltaven els últims retocs i col·locar-hi les anses, i aquest n’és el resultat final...





I aquesta és la bossa de l'Ester




Que us en sembla? Bona feina, no???



I esteu atents al blog de Kom a Casa, i a la seva Fan Page de Facebook per no perdre-us els monogràfics que van realitzant: per gaudir d’experiències genials, aprendre a fer coses noves i sentir-se kom a casa! 
_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada