dilluns, 7 d’abril del 2014

Shopping express

Tens un sopar i després festa. Surts de la feina tard, et sorgeix un compromís inesperat, un imprevist, un retard a la visita del metge, que et tira enlaire tots els plans, i que fas? Tens dues opcions: la primera, seguir duent el look de feina amb el que t’has vestit a les 7 de matí i que fa més de 10 hores que portes posat, o la segona, anar a fer una compra exprés que t’ajudi a donar un petit toc més elegant aprofitant alguna de les peces de roba que portes.
Fa poc m’he trobat en aquesta situació i vaig aplicar aquesta segona opció. El temps se’m tirada a sobre, no tenia temps d’anar a casa a canviar-me, i l’opció més divertida i pràctica era anar a comprar un look més adient per la vetllada. Per tant, l’objectiu era: trobar peces de roba per substituir algunes que duia posades, i si feia falta afegir-hi algun complement. Peces de roba que em podia utilitzar per aquella ocasió però prou versàtils per altres dies, i alhora, que no tinguessin un preu massa elevat, per ser una massa impulsiva...
Així que després de fer una valoració mental de quina botiga podia ser la més indicada, vaig optar per Acàndria, la botiga de moda situada al C. Jesús, 23, de la qual ja vaig escriure aquí, i que també podem trobar a altres localitats com Tarragona, Tortosa, Badalona, Sant Cugat, Vilanova i la Geltrú, Mataró, Donostia i Irún. L’oferta d’aquest comerç d’estètica romàntica amb un toc vintage, es basa en peces d’estil casual. Peces de roba versàtils, ordenades per colors, els colors de temporada, amb un clar predomini dels tons suaus i els bàsics: blanc i el negre, en totes les seves col·leccions. A més, també podem trobar complements per combinar amb les peces escollides: bosses, calçat, fulards i bijuteria. 



L’oferta és àmplia, els preus correctíssims i l’atenció i l’assessorament impecable. La Míriam, la dependenta de la botiga de Reus, és un veritable encant: amable, eficient, atenta i sobretot sincera, cosa que és d’agrair.  Ella em va ajudar a transformar el meu look de dia amb un més de nit.

Del que portava vaig aprofitar els texans i uns botins de tacó de color visó, i vaig substituir la samarreta blanca i la jaqueta rosa per una brusa vaporosa i una jaqueta tipus americana d'un teixit elàstic, còmode i pràctica. Les dues peces pertanyents a la nova col·lecció de primavera, les dues en tonalitats grises. I per complementar-ho, un delicat penjoll amb un núvol de marfil, i una estrelleta de plata. 








Recorda que estem de sorteig AQUÍ

_____________________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada