dimecres, 16 d’abril del 2014

El comerç de Reus somriu a la Primavera



Avui escric un post exprés on parlaré de la Festa de la Primavera dels Comerços de Reus, celebrada el passat divendres i dissabte. No us pensàveu pas que m’ho havia perdut??? La Festa de la Primavera és una iniciativa d’associació de “El Tomb de Reus” que aquest any celebrava la seva segona edició i que va comptar amb la participació de més de 150 establiments oferint exhibicions i actuacions a les botigues i pel carrer, tasts gratuïts, música en directe, obsequis i descomptes, desfilada de models i fins i tot cursos i tractaments d’estètica.

Catifes en forma de flos de colors ens donaven la benvinguda als comerços i alhora decoraven el carrer

Aparador IKKS (Carrer Llovera)

Aparador Adolfo Dominguez (Carrer Llovera)

Aparador CASAS (Carrer Monterols)

Banc de Reus (Raval Santa Anna)

Perfumarte (Carrer Sant Joan)

Pel que fa a la meva experiència personal es resumiria en 4 paraules: dissabte, carrer, bellesa i relacions socials. El divendres vaig intentar assistir a la desfilada de moda organitzada per diversos establiments del Carrer Major, però no em va ser possible degut a l'hora que vaig arribar i al mal temps, així que vaig concentrar-ho tot en un dia, el dissabte, i sense pensar-ho molt, vaig acabar participant en actes més estètics que comercials. Pel matí, vaig visitar el Saló de Bellesa Trasquilón, del C. Santa Teresa, 44, que oferien llimat i esmaltat de primavera gratuït, allí vaig poder conèixer més sobre aquest centre de bellesa i a més, casualment em vaig trobar amb persones que no coneixia personalment. De tot això segur que en sorgiran coses molt interessants, ja us aniré explicant...




I per la tarda, a les 18h no em vaig voler perdre el “Curs Bàsic d’Automaquillatge” que oferia el Centre de Bellesa, Benestar i Oci, LasTermas de Ruham, al Raval Santa Anna, 26. Tot un encert! A part de deixar-me ben maca (jo mateixa amb l’ajuda de la Maica, es clar), vaig aprendre moltíssimes coses entre les quals destaco: que no s’ha d’aplicar la base de maquillatge amb les mans, que els “polvos” solts serveixen per fixar el maquillatge, que aplicar una BB Cream és fantàstic i pràctic, que la màscara de pestanyes no s’ha d’aplicar directament amb l’aplicador que porta l’envàs original, sinó que se’n ha d’utilitzar un de net, i que necessitem molts tipus de brotxes i pinzells, per aplicar molts productes. A sí! I que he d’anar urgent a la perfumeria a comprar moltes coses que em fan falta!!! 

Font: Las Termas de Ruham Reus (Raval Santa Anna)

Font: Las Termas de Ruham Reus (Raval Santa Anna)
A més, durant el divendres i dissabte a la tarda, a Las Termas de Ruham Reus també oferient manicura de primavera, i moltes van ser les que van aprofitar per donar una mica de color a les seves ungles. 

Font: Las Termas de Ruham Reus (Raval Santa Anna)


S’ha de reconèixer la bona iniciativa i participació de la gran majoria d’establiments que van aconseguir que una gran multitud de persones gaudissin de la primavera, mentre passejaven pels carrers decorats, llegien els missatges primaverals i optimistes escrits als aparadors, feien les seves compres, i participaven de l’espectacle.  Si bé és difícil aconseguir uns resultats “comercials” immediats, iniciatives d’aquest tipus creen notorietat tan per als propis comerços participants, com pel comerç de Reus en un conjunt global. Així doncs, cal felicitar a tots els participants i a “El Tomb de Reus”! I l’any que ve, més i millor! 

_____________________________________________


Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada