dimecres, 12 de març del 2014

Els regals de la padrina

Avui escric un post especial, un post dedicat a una persona molt especial: la meva padrina. Realment la meva padrina era la meva àvia, però des de fa uns anys tinc una padrina nova, una padrina triada per mi, i val a dir, que és una padrina genial! La millor padrina del món! Vaig fer molt bona tria, la veritat... Ella és una persona amable, alegre, simpàtica, detallista i alegra, que sempre ens regala un somriure especial que la defineix. A més de totes aquestes qualitats, és una persona amb una talent innat que des de fa relativament poc va perfeccionant: el de crear cosetes boniques, especialment pensades per a cada persona, fetes amb molt d’amor i tendresa, i cuidant fins a l’últim detall.
Avui mostro en aquest post, algunes de les cosetes que la meva padrina estupenda ha creat especialment per a mi:

El pollet, d'amigurumi de la meva mona de Pasqua...



I la gallina, de patch...



Un coixinet per les agulles, amb molt de glamour!...




Sempre disposada a donar un cop de mà i aportar un toc especial, creatiu i original als aniversaris...



Complements i accessoris especialment pensats per a mi....





I complements per a casa super xulos i molt personalitzats!!!






I capaç de regalar-te jornades de shopping estupendes! 



No us sembla una veritable artista!!!??? Per a mi és un crack! Moltes gràcies per tot padrina!!!!!!

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

2 comentaris:

  1. aquesta la conec Coriiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ResponElimina
  2. Judit, no podies triar millor padrina!!!!! es tot un crack i té unes mans !!!

    ResponElimina