dimarts, 30 de juliol del 2013

Començant vacances amb ulleres noves

Ja no queda res! D’aquí tres dies estaré oficialment de vacances. I per veure el món des d’una altre òptica que millor que estrenar ulleres!
Aquesta setmana la cosa va de marques, i avui us escric sobre la conegudíssima marca d’ulleres Ray-Ban, una firma que podem trobar a la majoria d’òptiques de la ciutat i la firma de les meves noves ulleres de sol.


Aquest any la moda en ulleres de sol està clarament definida: Les ulleres de mirall, i a poder ser amb motllura a tot color! Famosos, celebrities, bloggers, it girls... totes les llueixen i les revistes de moda i tendències en van plenes. Moltes són les marques d’ulleres que ens ofereixen algun model amb aquest format, des de les més sofisticades a les més esportives.
Tot i que no em desagrada, crec que això de les ulleres amb lent de mirall és una moda bastant rara. Tot sigui dit que n’hi ha que són força discretes, però les de color verd o taronja semblen realment d’un altre planeta! I perfectes per si no vols passar desapercebut i que et vegin de tres hores lluny.
Així que ja podeu feu-vos al càrrec que vaig esquivar aquesta tendència i vaig decantar-me per una opció més clàssica, de fet, una opció classiquíssima però alhora tot una tendència: el model aviator de Ray-Ban, una icona de les ulleres de sol, un disseny que no passa de moda i que la marca reedita any darrera any des del 1936.

Per fi aquest any he trobat la meva mida perfecte d’aquest model en forma de pera, ni massa grans, ni massa petites, perfectes! La lent la vaig escollir de color blau grisos i amb degradat, i la muntura en color platejat. Tot un fons d’armari.




Jo vaig optar per les clàssiques, però n’hi va haver una que va ser més atrevida que jo i va optar per un model de la nova col·lecció de Ray-Ban, amb muntura de pasta en color blau cel i gris, semi transparent, i la lent també en blau, amb aquest efecte mirall que és tot un hit, xulíssimes. 




Com ho veieu vosaltres això de les lents amb mirall, serà una tendència passatgera d’una sola temporada o a l’estiu que ve anirem tots emmirallats?
Jo us puc assegurar que lluiré tot l’any les meves ulleres noves!

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

1 comentari: